Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskin hoitunu vaan niillä kumihanskoilla ja omakätisellä tyhjennyksellä :( Nyt pitää lähtee ton koiran kanssa sit päivystykseen, voi helvetti.

Muilla Veikkauksen sivut ihan tukossa? Sisäänkirjautuminen ei tunnu onnistuvan millään. Lotto pitäisi tehdä mutta kun ei niin ei.

On ollu jo pidemmän aikaa. Mulla toimii niin, että heti kun alkaa junnaamaan niin pysäyttää ja heti perään päivittää. Saa hommat tehtyä

Nonni, se ois taas aika :bailabaila:, eiku täys sotamaalaus naamariin, ihoo nuolevat vetimet ylle, kirpeetä ilolientä startteriksi ja...

salille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Et ois mennyt oikasemaan ni ois mennyt ihan täydestä :D

No kun vertaa miun kuvatriidiin ja laskee yks plus yks niin jokaikinen ois kuitenkin päässyt samaan lopputulokseen kuin minä :rolleyes:

e.
Miksi naisen pitäisi olla noin skrode kuin poden linkittämissä kuvissa? Alkaa olla jo himpun verran liian miehekäs vartalo.

Jokaisella on omat mieltymyksensä ;) Ja tästä meikäläisen varresta nyt muutenkaan naisellista saa niin sit täytyy panostaa ihan muihin juttuihin... Mut mitäs se jaffakeisaria edes kutittaa kun vältät muutenkin naisia kun ruttoa? :D

No kun vertaa miun kuvatriidiin ja laskee yks plus yks niin jokaikinen ois kuitenkin päässyt samaan lopputulokseen kuin minä :rolleyes:
Mä oisin kyllä uskonut kyseenalaistamatta. Sitä tiedä mitä superpähkinöitä sä oot syönyt sillä välin kun oot täällä ollut hiljempaa :D

Mä oisin kyllä uskonut kyseenalaistamatta. Sitä tiedä mitä superpähkinöitä sä oot syönyt sillä välin kun oot täällä ollut hiljempaa :D

Aww, oot sie täti ihana - ensin piät hauskaa miun kustannuksella ja nyt vielä huijaat :D ;) Kaikkea superfoodia sitä on kyl tullu kokeiltua täs hiljaiselon aikana, mut niiden ansiosta on ainoastaan ruokahalu kadonnut...tosin pähkinät on vielä testaamatta :D

Aww, oot sie täti ihana - ensin piät hauskaa miun kustannuksella ja nyt vielä huijaat :D ;) Kaikkea superfoodia sitä on kyl tullu kokeiltua täs hiljaiselon aikana, mut niiden ansiosta on ainoastaan ruokahalu kadonnut...tosin pähkinät on vielä testaamatta :D
Minen pilaile enkä huijaa. Mielestäni sinulla on todella hyvä kuntoinen kroppa :)

Back
Ylös Bottom