Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autoa katsastamassa. Nyt saa kai esittää tyhmää kaikkien vikojen suhteen? "Ai puhaltimet ei toimi, mä mietinki että jännä kun autossa on vähä kylmä. Ai pissapoika ei toimi?! Oisko se jäässä?"
Joo esität tyhmää ja hymyilet paljon. Joku etupuolelta paljastava paita vielä päälle niin parantaa mahdollisuuksia huomattavasti!Autoa katsastamassa. Nyt saa kai esittää tyhmää kaikkien vikojen suhteen? "Ai puhaltimet ei toimi, mä mietinki että jännä kun autossa on vähä kylmä. Ai pissapoika ei toimi?! Oisko se jäässä?"
Kertoisitko hieman lisää tästä...?
Autoa katsastamassa. Nyt saa kai esittää tyhmää kaikkien vikojen suhteen? "Ai puhaltimet ei toimi, mä mietinki että jännä kun autossa on vähä kylmä. Ai pissapoika ei toimi?! Oisko se jäässä?"
Mun ei olisi tarvinnut edes esittaa tuossa tilanteessa.
Terveisin Alyssa, jolla oli auto puolisen vuotta ennen kuin sai tietaa kantapaan kautta mika on vapaa vaihde ja etta auto ei lampene laittamalla pelkat virrat paalle vaikka radiosta kuuluukin musiikkia.
Terveisin Alyssa, jolla oli auto puolisen vuotta ennen kuin sai tietaa kantapaan kautta mika on vapaa vaihde ja etta auto ei lampene laittamalla pelkat virrat paalle vaikka radiosta kuuluukin musiikkia.
Mun ei olisi tarvinnut edes esittaa tuossa tilanteessa.
Saitko ajokorttisi jostain muropaketista?
Lohduttavaa tietää, että joku ymmärtää autoista vielä vähemmän kuin minä.
Sä oot kyllä niin blondi :lol2: Onko ollu hyviä klubbailuja viimeaikoina?
Joo esität tyhmää ja hymyilet paljon. Joku etupuolelta paljastava paita vielä päälle niin parantaa mahdollisuuksia huomattavasti!
Olet varmaan miljoonas ihminen joka kysyy tuota :D Kylla ma ajaa osaan, teoria ei vaan ole ihan hallussa.
Ei sitten yhtaan! :( Olen ollut ulkona huikeat kaksi kertaa taman vuoden puolella. Mm. Cookie Monsta oli torstaina paikallisella klubilla mutta mina olin katsomassa Kaunotar ja Hirvio-musikaalia poikaystavan kainalossa... En tieda mita on tapahtunut!
Miten siella pain?
Xairax, raportoi sit miten meni.
Kuukausi ajoaikaa. Orion, your countdown has begun. Pidä Siikkeri leka iskussa!
Suuri ylläri: HYLÄTTY. "Ruostetta siellä oli tossa kotelossa ja tossa ja sit näissä koteloissa kans mistä olikin vissii viimeks jo hitsattu. Vasen parkki pimee, oikee kaukovalo samoin, sit siinä oli se rikki oleva umpio. Öljyähän se nyt tiputtaa ja sillä vetokoukulla en kauheesti lähtis vetään. Ja nuo puhaltimethan sulla ei toiminu ollenkaan?!"
Kuukausi ajoaikaa. Orion, your countdown has begun. Pidä Siikkeri leka iskussa!