Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos et vapaata vaihdetta tiennyt niin ei se ajotaitokaan hirveän korkealla voi olla...

Montako kertaa on kolahtanut?

En vaan ikina ollut tarvinnut sita niin paljon etta olisin tiennyt sen tarkoituksen. Kolahtanut ei varsinaisesti ole kertaakaan niin etta olisi ollut omaa syytani. Kerran joku muija peruutti pain ja vei mukanaan puolet takapuskurista :D Parkkipaikalla olen naarmuttanut autoa pari kertaa mm. peruuttamalla tolppaa pain.

Tääl on kyllä ihan överihyviä keikkoja tiedossa. Ens kuussa kattoo Flux Pavilionii ja Noisiaa, huhtikuussa olis Knife Party, Caspa, ja Renegade Festivaalit ja sieltä muutamia mainitakseni: Pendulum, Feed Me, Porter Robinson, Doctor P, Bare Noize, 16 Bit ja vaikka ketä muita. Kaikkiin muihin on liput jo paitsi Caspan settii mihin kylläkin ostan varmaan kans :D Tän vuoden puolel on käyty jo Zomboy ja Borgore kahtomas.. :thumbs:

Kuulostaa tosi hyvalta! Flux Pavilion, Caspa, Pendulum, Doctor P ja Borgore on noista tullut itse nahtya ja Flux Pavilion on ehka paras. Tai Doctor P, en osaa paattaa :) Onko noi kaikki Pleikkarissa? Kyllapas tuli hirvea klubituskuume taas!

Suuri ylläri: HYLÄTTY. "Ruostetta siellä oli tossa kotelossa ja tossa ja sit näissä koteloissa kans mistä olikin vissii viimeks jo hitsattu. Vasen parkki pimee, oikee kaukovalo samoin, sit siinä oli se rikki oleva umpio. Öljyähän se nyt tiputtaa ja sillä vetokoukulla en kauheesti lähtis vetään. Ja nuo puhaltimethan sulla ei toiminu ollenkaan?!"

Kuukausi ajoaikaa. Orion, your countdown has begun. Pidä Siikkeri leka iskussa!

Hyvässä kunnossa auto on :D Olenkin kyllä odottanut, että milloin se oikeen heittää veivinsä.

Mitäs ajattelit kokata? Miten sen kintun kanssa muuten, saitko siihen jo jonkun tuomion? :)

No nyt vedän apaattisesti sitruunarahkaa mahaan, koska olen liian raato kokatakseni. Heitän ehkä lehtipihvit pannulle, kun saan verensokerit korkeammalle.
Mitäs kinttu, tuossa roikkuu mukana, mutta kävely sattuu. Futistreeneistä oon ollu luonnollisesti ulkona jo pari kuukautta. Keskiviikkona menen ortopedille/traumatologille, sitten saa tuomion, riippuen toki aletaanko juoksemaan millaisissa tutkimuksissa. :(

No nyt vedän apaattisesti sitruunarahkaa mahaan, koska olen liian raato kokatakseni. Heitän ehkä lehtipihvit pannulle, kun saan verensokerit korkeammalle.
Mitäs kinttu, tuossa roikkuu mukana, mutta kävely sattuu. Futistreeneistä oon ollu luonnollisesti ulkona jo pari kuukautta. Keskiviikkona menen ortopedille/traumatologille, sitten saa tuomion, riippuen toki aletaanko juoksemaan millaisissa tutkimuksissa. :(

Sitruunarahka on hyvää! :D Lehtipihvitkin kuulostaa hyvälle ainakin miun korvissa, mie kun olen rouskuttanut vain pähkinöitä koko päivän. Saisivat saada sen kintun kuntoon kyllä, eihän tuollainen ole reilua kun joutuu vain vierestä katsomaan kun muut treenaa :(

Hakemaan kinkistä chilihärkää ja pää nytkää seuraavat 10 tuntia tän tahtiin töiden ohessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt eletään jännien kysymysten ääressä; kumpaa tehdään, tomaattista jauhelihakastiketta vaiko lihapullia tomaattikastikkeessa?
Naturaalisti keitetyn pastan kera. (Huom. ei tarkoita älästi.)

Sitruunarahka on hyvää! :D Lehtipihvitkin kuulostaa hyvälle ainakin miun korvissa, mie kun olen rouskuttanut vain pähkinöitä koko päivän. Saisivat saada sen kintun kuntoon kyllä, eihän tuollainen ole reilua kun joutuu vain vierestä katsomaan kun muut treenaa :(

Mää oon syönnyt kunnollisen aamiaisen ja lounaan, mutta nyt meni ihan rappiolle tämän voimattomuuden vuoksi. Rahkaa, fetajuustoa yms naposteltavaa, koska en jaksaisi millään kokata. Kalorit on toki raavittava näistäkin kasaan jotenkin.

Mää sain onneksi nyt ajan suositellulle lääkärille, ja toivonmukaan hän ottaa nyt tämän vaivan tosissaan. Ei tämä kyllä kovin paljoa mielialaa kohenna.

Nyt eletään jännien kysymysten ääressä; kumpaa tehdään, tomaattista jauhelihakastiketta vaiko lihapullia tomaattikastikkeessa?

Mulla menossa kanasalaatin teko. Muuta ei sitten tänään syödäkään. Noista äänestän kyllä jauhelihakastiketta, lihapullat syödään perunamuusin kanssa

Mää oon syönnyt kunnollisen aamiaisen ja lounaan, mutta nyt meni ihan rappiolle tämän voimattomuuden vuoksi. Rahkaa, fetajuustoa yms naposteltavaa, koska en jaksaisi millään kokata. Kalorit on toki raavittava näistäkin kasaan jotenkin.

Mää sain onneksi nyt ajan suositellulle lääkärille, ja toivonmukaan hän ottaa nyt tämän vaivan tosissaan. Ei tämä kyllä kovin paljoa mielialaa kohenna.

Fetaa :kuola: Siullahan on kunnon herkut menossa, haluu kans!

Toivottavasti on tosiaan fiksu lääkäri, joka osaa muutakin kuin määrätä buranaa. Mie pidän peukkuja siulle ja hyvälle lopputulokselle :thumbs:

Kuulostaa tosi hyvalta! Flux Pavilion, Caspa, Pendulum, Doctor P ja Borgore on noista tullut itse nahtya ja Flux Pavilion on ehka paras. Tai Doctor P, en osaa paattaa :) Onko noi kaikki Pleikkarissa? Kyllapas tuli hirvea klubituskuume taas!

Ei oo Pleikkarissa mikään. Circuksessa ja Kaapelitehtaalla niillä festareilla suurin osa. Caspa on The Venuessa mikä onkin mun lemppari paikka nykyään :) Äänentoistossa paljon paremmin jytyä ku Circuksessa! Doctor P on kyllä tosi kova ku sen jo nähny, mutta Borgore oli kyllä vähän pettymys.. Tosi ykstoikkonen setti kun melkein pelkkää jyskettä koko ajan eikä mitää chillimpää välis tms. Ne sen b-luokan räpäytykset kyl piristi siel välis aina :D Fluxia kyl odottelen innolla :dance2:

Lihapullia! Mitä alastomaan kokkiin tulee niin sekin voidaan järjestää ;)

Helppoo se on, ei tarvi ottaa kun vaatteet veks. :D

Mulla menossa kanasalaatin teko. Muuta ei sitten tänään syödäkään. Noista äänestän kyllä jauhelihakastiketta, lihapullat syödään perunamuusin kanssa

Kiitti, nyt alkoi sit tekee mieli pottumuusia. Mutta en lähe himpestä tänään enään minnekään, joten taitaapi olla kastiketta tällä kertaa. Siitä kun saa niin paljon riittoisampaa yleensä ja vietyä töihin lounaaksi. :)

Onko sulla beginner vielä tuo dieetti, että syöt vain kerran päivässä? En ole kurkannut sun treeniblogiin vähään aikaan, niin en ole ihan ajantasalla. :)

:(

Saanko tulla sulle syömään?

Arvaa. Alkaa olla sen verran nälkä että mä tuun salaatin jälkeen teille syömään

Kiitti, nyt alkoi sit tekee mieli pottumuusia. Mutta en lähe himpestä tänään enään minnekään, joten taitaapi olla kastiketta tällä kertaa. Siitä kun saa niin paljon riittoisampaa yleensä ja vietyä töihin lounaaksi. :)

Onko sulla beginner vielä tuo dieetti, että syöt vain kerran päivässä? En ole kurkannut sun treeniblogiin vähään aikaan, niin en ole ihan ajantasalla. :)

Ehkä kerran viikkoon tulee yhden aterian päivä, muuten pari kertaa päivässä. Helpompi olla syömättä kuin syödä vähän. Mutta nyt kuitenkin lenkille

Back
Ylös Bottom