Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi helvetti siitä on kauan ku oon tän viimeeksi kuullut :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Äh, lataamisessa on hirveä vaiva.

On saatana. Kuvittele, pimeällä keskiajalla ihmiset joutivat käymään ihan levykaupassa asti. Se on melkein yhtä vaivalloista kuin painella pari kertaa hiiren nappia.

On saatana. Kuvittele, pimeällä keskiajalla ihmiset joutivat käymään ihan levykaupassa asti. Se on melkein yhtä vaivalloista kuin painella pari kertaa hiiren nappia.

Näinpä! Voinkin olla onnellinen, että kehitys on mennyt eteenpäin edes vähän. Muuten elämäni sisältö olisi 99-prosenttisesti pelkkää asioista valittamista.

Tuo on yhden latten hinta ;)

Seuraava minut kahville pyytävä mies saakin siis latten sijaan maksaa minulle Spotifyn kuukauden käytön, voin tarjota miehelle sitten sumpit kotonani.

Koska epäilen saavani tästä nillitystä, tarkennetaan vielä, että en oikeasti oleta miehen tarjoavan treffeillä.

Ukki oli viimosen päälle kalamies ja se kyllä dissas vetouistelijoita oikein olan takaa, varusteurheiluahan se on.

Juujuu, varusteurheiluahan se.

62763.jpg

Mä olen saanu elämäni isoimman (pieni silti) kalan tollasella vehkeellä ja jollain kuusamon peltilätkällä. Ei yhtään enempää välineurheilua kuin onkiminen, pilkkiminen, rannalta heitteleminen tai perhostaminen. Oikeastaan vetouistelun välineet voi olla hyvinki alkeelliset, jos vaan vene löytyy.

Aah. Oi niitä aikoja. Uutuuslevyt piti hakea Ruotsista saakka. Sinne, kun tulivat kuukausia aikaisemmin...Ja meillä oli Kekkonen...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ois pitäny arvata, että toinen taatta saa heti nostalgiakohtauksen, jos menee kirjottaan ajasta ennen tätä vuosituhatta.

Ois pitäny arvata, että toinen taatta saa heti nostalgiakohtauksen, jos menee kirjottaan ajasta ennen tätä vuosituhatta.

Jepulis,

Silloin oli asiat kuosissa. Ei ollut lamoja ja Interwebbejä. Kriisejä, niitä kyllä sitäkin enemmän...

Kyllä piratismi sillon wanhaan hyvään aikaan kävi ihan työstä. Sillon kun oli vasta yksipesäiset mankat niin niitä kaks vastakkain, c-kasetit kehiin ja vielä kun kaikki malttais olla taas hiljaa kolme ja puoli minuuttia...:arvi:

edit. en tiedä miten arvi liittyy tähän, mut sekin on varmaan painiskellu samojen ongelmien kanssa muinoin..

Se oli sillon ku laivat oli puuta ja miehet rautaa, ruoho vihreempää ja pulut lihavampii...

Back
Ylös Bottom