Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vilu linkkasi onneksi kesyimmän tänne, koska joidenkin noiden linkkien takia on aika lähellä, etten aloita uraani Panettaa-ketjussa.

Hyi miten tylsaa toissa. 3h takana ja toinen mokoma edessa... Taalla koko yokerhossa ei ole ketaan :D seisoskellaan patterin vieressa koska on niin pirun kylma. Ulkonakin pakkasta!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään tuli käytyä pitkästä aikaa parilla pitkällä kylmällä huurteisella, ja oli muuten hyvä reissu! :) Biljardiaki tuli pelattua, normaalisti oon siinä ihan ok, mutta kun sai muutaman oluen alle niin piti pelata kuus peliä kunnes haastajat loppu ja säilyin voittamattomana.. :D

Tänään tuli käytyä pitkästä aikaa parilla pitkällä kylmällä huurteisella, ja oli muuten hyvä reissu! :) Biljardiaki tuli pelattua, normaalisti oon siinä ihan ok, mutta kun sai muutaman oluen alle niin piti pelata kuus peliä kunnes haastajat loppu ja säilyin voittamattomana.. :D

Onnea.

Voiskohan olla semmonen onnenpäivä tänään, että mun ääni lakkaa kulkemasta kokonaan ja saisin näin ollen viettää kokonaisen työvuoron purkaen kuormia ja hyllyttäen? Ei haittais yhtään :D Ja onneks tein näitä sämpylöitä jo pari päivää sitten, voin tässä yhtä pientä aistia köyhempänä miettiä ja muistella, miten hyvältä nää maistui vielä eilen.

Mä katoin just selvinpäin Casablancan. Voisikohan tästä päätellä jotain?
Lisään vielä, että nuoremmat Jonnet vois tsiigaa ja keskittyä erityisesti leikkausrytmiin ja verrata sitä muihin aikalaisiin leffoihin ja huomata, kuinka intensiivinen ja tiivis kokemus Casablanca oli ja on edelleen.

Lisään vielä, että nuoremmat Jonnet vois tsiigaa ja keskittyä erityisesti leikkausrytmiin ja verrata sitä muihin aikalaisiin leffoihin ja huomata, kuinka intensiivinen ja tiivis kokemus Casablanca oli ja on edelleen.

Se, että leffasta on irronnut noin 30 onelineria, jotka elävät edelleen, on tuskin sattumaa.

Kohta auton nokka kohti pk-seutua ja mm. Talviklassikko kutsuu.. ;D JEI
Jep toivotaan ettei tuule. Pelottaa ihan helvetisti miten tuolta selviää elossa. Pukeutumis kysymys joo, mutta en nyt viittinyt ostaa talvivaatteita yhden tapahtuman takia. No koitetaan jos kerrospukeutuminen toimis.

Miten onkin näin kuollu olo vaikka untakin ihan hyvin alla. Örgh.. Kävin tuikkasee auton piuhaa ja koht täytys lähtee kyttää Flux Pavilionin lippui tiketistä kun tänää pitäis tulla myyntii.. Saa ny nähä, kun Renegadella on ollut "hiukan" säätöä noiden päivämäärien kanssa :rolleyes: Ei edes hinnasta mitään tietoa vielä.

Ai että, pannaria taidan tehdä. Miltähän maistuu maitosuklaalevite pannarin päällä? Mansikkahilloa ainakin löytyy. Kyytipojaksi Finrexiniä. Pari työkaveria kyseli olenko kipeä kun olen kuulema "jotenkin haamun olonen". Autostakin lakkas taas sisätilanpuhaltimet pelaamasta, vähän oli hyistä touhua. Toisaalta, ei tullu aika pitkäksi liikennevaloissa kun sai skrapata ikkunoita sisäpuolelta. Ens viikolla se pitäisi katsastaa. Voihan möhkö :D

Tuohon tilaisuuteen kannattaisi melkeinpä myydä lippuja.

On ehkä väärin sanoa näin, mutta mä oikein toivon ettei se menisi läpi. Mutta kuitenkin niin että saisin sen kuukauden ajoajan siihen vielä. Ajaisin sillä kuukauden, sitten parkkeeraisin sen johonkin mehtätien mutkaan ja hakkaisin sulta lainaamallani lekalla sen paskaksi.

Hmm, ehkä sä voisit tehdä siitä samantyylisen videon kuin tuo videoketjuun linkittämäni, jossa corolla pistetään paloiksi lekalla ja rautakangella.

Back
Ylös Bottom