Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Biljardiaki tuli pelattua, normaalisti oon siinä ihan ok, mutta kun sai muutaman oluen alle niin piti pelata kuus peliä kunnes haastajat loppu ja säilyin voittamattomana.. :DTänään tuli käytyä pitkästä aikaa parilla pitkällä kylmällä huurteisella, ja oli muuten hyvä reissu!Biljardiaki tuli pelattua, normaalisti oon siinä ihan ok, mutta kun sai muutaman oluen alle niin piti pelata kuus peliä kunnes haastajat loppu ja säilyin voittamattomana.. :D
Lisään vielä, että nuoremmat Jonnet vois tsiigaa ja keskittyä erityisesti leikkausrytmiin ja verrata sitä muihin aikalaisiin leffoihin ja huomata, kuinka intensiivinen ja tiivis kokemus Casablanca oli ja on edelleen.Mä katoin just selvinpäin Casablancan. Voisikohan tästä päätellä jotain?
Lisään vielä, että nuoremmat Jonnet vois tsiigaa ja keskittyä erityisesti leikkausrytmiin ja verrata sitä muihin aikalaisiin leffoihin ja huomata, kuinka intensiivinen ja tiivis kokemus Casablanca oli ja on edelleen.
Jep toivotaan ettei tuule. Pelottaa ihan helvetisti miten tuolta selviää elossa. Pukeutumis kysymys joo, mutta en nyt viittinyt ostaa talvivaatteita yhden tapahtuman takia. No koitetaan jos kerrospukeutuminen toimis.Kohta auton nokka kohti pk-seutua ja mm. Talviklassikko kutsuu.. ;D JEI
Ei edes hinnasta mitään tietoa vielä.Ens viikolla se pitäisi katsastaa. Voihan möhkö :D
Tuohon tilaisuuteen kannattaisi melkeinpä myydä lippuja.