Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missähän helvetissä karstis muuten piilottelee?
Avantgarde!! Fuuu jeah :dance2:
Profiilista käy ilmi, että heppu käy täällä aina välillä.
Tarvitsisin muuten Mörököllin apua sinkkuketjussa, jossa kaikki ovat minua vastaan.

Olen pudistellut päätäni, kun kaikki jankuttavat sinulle samaa mantraansa mutta kukaan ei toisaalta osaa tai uskalla iskeä kunnolla sanan säilällä, kun tilaisuus olisi. Kävin muuten eilen kaljalla Adolfin kanssa ja tämä oli erittäin iloinen siitä, että rodunjalostusprojekti ei taidakaan mennä vituiksi vaan uusin operaatio on menossa läpi ja erikoisryhmä on saanut jo toisen jalkansa ovesi väliin.
Valitettavasti Adolf joutuu pettymään ja raivostumaan jälleen kerran. Das war ein Befehl! Angriff Steiners war ein Befehl!
Näähän tulee heittää keikkaa Nosturille 17.3., ootko menossa?
Voi helvetti. Vois melkein lipun ostaa samantien. Melko tyyriit on kyllä liput tällä metallimaailman rahastuksella mut ei voi mitään. Vielä kun ois Garm mikis varressa ni ois perfekto!
Hienoutta.
25 € näyttäis olevan + ovimaksu 2 €. Jos oisit nainen, niin oisin voinut lainata mun Elmu-jäsenkorttia jolla saa lipun ovelta euron halvemmalla. Mutta kun et oo, niin.... :D
Ny on lippu hankittu. Eikä toi nyt oikeastaan ole mikään paha hinta, mut köyhästä vaan tuntuu. Mitenkähän sitä sopeutuu tonne pitkätukkien sekaan kun siitä on aika ku oon keikalla asti käyny heavya kahtomassa :jahas:
Sen parempi mitä vanhempia bändejä käy katsomassa, fanit ovat pitkälle kaljuuntuneita :D

Tarttisko olla huolissaan jos mua äsken verrattiin karstikseen? :D

Miten pitää oksentaa, että pöntöllä ollessa kaikki tulee jaloille?! :D