Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Guten Morgen vaan :) Vähän pirtelöä naamaan ja tunnin päästä salille. Illaksi taas reippaana töihin. Huomenna alkaa LOMA! Kokonainen VIIKKO lomaa! :dance:
Loma on aina pop. Ois kyllä kiva, kun ois talvilomaa, mut ei sit vaan ole.

Loma on aina pop. Ois kyllä kiva, kun ois talvilomaa, mut ei sit vaan ole.

Mullakin sattuu nyt vaan olemaan koulustakin kurssiaikataulujen puitteissa "lomaa" ja pomo antoi "parisuhdevapaata" viikon verran :) Virallinen loma tää ei oo, mutta otan silti kaiken irti!

Mullakin sattuu nyt vaan olemaan koulustakin kurssiaikataulujen puitteissa "lomaa" ja pomo antoi "parisuhdevapaata" viikon verran :) Virallinen loma tää ei oo, mutta otan silti kaiken irti!
Jaa, saiskohan sitä itsekin parisuhdevapaata, jos perustelisi sen sillä, että tarvitsee aikaa parisuhteen löytämiseen?

Aamu alkaa lievällä vitutuksella, kun joutuu laittamaan maailman vaikeimmin annosteltavaa lääkettä korvaan. No onneksi kahvi on edes hyvää.

Kyllä mä tiedän ettei noita katsastusmiehiä hirveästi kiinnosta alkaa asiakkaiden autoja roplaamaan, eikä se niille kuulu, mutta musta olis ihan kiva juttu ja hyvää asiakaspalvelua, jos jonkun ruuvin vaikka jaksaisi kiristää, eikä kirjoita siitä vain merkintää. Juttuhan on siis niin, että eukko kävi katsastamassa autonsa ja siitä tuli merkintä, että vetarin suojakumi oli irti. Ei siis rikki, vaan irti vaan. Ei sitten jaksanut muljauttaa sitä paikalleen. Se on ainakin kolmen sekunnin homma, niin kyllähän sen ymmärtää, ettei tollasen takia jaksa vaivautua. Ja mulle kävi kerran niin, että vasta vaihdettu jarruputki vähän vuosi liitoksesta. Laittoi siitä merkinnän, vaikka olisi voinut pienemmällä vaivalla kaivaa jakarin taskusta ja vääntää sen kiinni. Mulla meni siihen hommaan kymmenen sekuntia sen jälkeen kun auto oli nosturilla ylhäällä.

Teen mäkin töissä ihan vain pelkkää hyvyyttäni kaikenlaista mikä ei mulle välttämättä kuulu. Joskus lupaudun vaihtamaan asiakkaan raidetangon päät ja joskus olen jokusen jousenkin vaihtanut, vaikka kyseessä on rengasliike, eikä korjaamo. On mukava antaa hyvää palvelua, enkä kyllä viitsi alkaa sanomaan, että ei kuulu mulle. Joskus ihan ehdotan, että voin vaihtaa ne raidetangon päät, jos tuot ne tänne samalla kun tuot auton ohjauskulmien säätöön.

^ No mulla taas on ollu ihan hyviä kokemuksia noista katsastusmiehistä :D
Siskon kaa mentii mun vanhaa hondaa katsastaa ja se ukkeli sit tokas, että lamput sojottaa minne sattuu, et ne pitäs
säätää. Katottii siskon kaa vaa toisiamme ja mumistii jotai et "mitäköhä se tarkotti oikee" (ei olla oikeesti nii tyhmiä) no siihen se samainen ukkeli sit tokas, että hänellä ei niin kiire ole, etteikö voisi niitä säätää ja siinä me sit "ihailten" seurattiin vierestä kun hän tämän toiminnan suoritti :D

JOSKUS hyvin hyvin harvoin on siis suht helppoakin olla NAINEN ;D

Missä vaiheessa on alettu tuhlaamaan aikaa yhden kirjaimen tekstiviesteihin?

Sain eilen illalla viestin johon vastasin saman tien, ja tänä aamuna sama kaveri vastaa mulle yhdellä kirjaimella "O", vaikka en ees kysynyt mitään. :D

Vähänkö tää on hyvä! :rock:

[video=youtube_share;5vz4yIgnFt0]http://youtu.be/5vz4yIgnFt0?hd=1[/video]

Dream sequencer system online

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toimettomuus. Muistin jotenkin, että meikäläisellä on tänäänkin pirusti hommia rästissä. No nyt ei olekaan mitään tekemistä, niin oli ihan pakko varmistaa koulun sivuilta, etten ole unohtanut jotain. Perkele, eihän tässä ole oikeasti mitään mitä voisi tehdä.

Toimettomuus. Muistin jotenkin, että meikäläisellä on tänäänkin pirusti hommia rästissä. No nyt ei olekaan mitään tekemistä, niin oli ihan pakko varmistaa koulun sivuilta, etten ole unohtanut jotain. Perkele, eihän tässä ole oikeasti mitään mitä voisi tehdä.

Lue meikäläisen treenipäivyri läpi kymmenen kertaa ja sen jälkeen lähde juoksemaan mäkeä ylös.

Back
Ylös Bottom