Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Avantgarde!! Fuuu jeah :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Profiilista käy ilmi, että heppu käy täällä aina välillä.

Niinpä, vaikuttaa epäilyttävältä ja selityksiä kaivattaisiin.

Tarvitsisin muuten Mörököllin apua sinkkuketjussa, jossa kaikki ovat minua vastaan.

Olen pudistellut päätäni, kun kaikki jankuttavat sinulle samaa höpöhöpömantraansa mutta kukaan ei sitten osaa tai uskalla iskeä kunnolla sanan säilällä selkään, kun tilaisuus olisi. Kävin muuten eilen kaljalla Adolfin kanssa ja tämä oli erittäin iloinen siitä, että rodunjalostusprojekti ei taidakaan mennä vituiksi vaan uusin operaatio on menossa läpi ja erikoisryhmä on saanut jo toisen jalkansa ovesi väliin.

Happy_Hitler_by_fretkos.webp

Olen pudistellut päätäni, kun kaikki jankuttavat sinulle samaa mantraansa mutta kukaan ei toisaalta osaa tai uskalla iskeä kunnolla sanan säilällä, kun tilaisuus olisi. Kävin muuten eilen kaljalla Adolfin kanssa ja tämä oli erittäin iloinen siitä, että rodunjalostusprojekti ei taidakaan mennä vituiksi vaan uusin operaatio on menossa läpi ja erikoisryhmä on saanut jo toisen jalkansa ovesi väliin.

Valitettavasti Adolf joutuu pettymään ja raivostumaan jälleen kerran. Das war ein Befehl! Angriff Steiners war ein Befehl!

Valitettavasti Adolf joutuu pettymään ja raivostumaan jälleen kerran. Das war ein Befehl! Angriff Steiners war ein Befehl!

Mein Führer, die Operation ist erfolgreich durchgeführt worden. Der Riesenschwanz von JudoHemmo ist tief in die Fotze unserer Sonderagentin eingedrungen und der Stammvater der neuen überarischen Rasse wird binnen kurzem geboren...

Näähän tulee heittää keikkaa Nosturille 17.3., ootko menossa?

Voi helvetti. Vois melkein lipun ostaa samantien. Melko tyyriit on kyllä liput tällä metallimaailman rahastuksella mut ei voi mitään. Vielä kun ois Garm mikis varressa ni ois perfekto!

Hienoutta.

Voi helvetti. Vois melkein lipun ostaa samantien. Melko tyyriit on kyllä liput tällä metallimaailman rahastuksella mut ei voi mitään. Vielä kun ois Garm mikis varressa ni ois perfekto!

Hienoutta.

25 € näyttäis olevan + ovimaksu 2 €. Jos oisit nainen, niin oisin voinut lainata mun Elmu-jäsenkorttia jolla saa lipun ovelta euron halvemmalla. Mutta kun et oo, niin.... :D

25 € näyttäis olevan + ovimaksu 2 €. Jos oisit nainen, niin oisin voinut lainata mun Elmu-jäsenkorttia jolla saa lipun ovelta euron halvemmalla. Mutta kun et oo, niin.... :D

Ny on lippu hankittu. Eikä toi nyt oikeastaan ole mikään paha hinta, mut köyhästä vaan tuntuu. Mitenkähän sitä sopeutuu tonne pitkätukkien sekaan kun siitä on aika ku oon keikalla asti käyny heavya kahtomassa :jahas:

Ny on lippu hankittu. Eikä toi nyt oikeastaan ole mikään paha hinta, mut köyhästä vaan tuntuu. Mitenkähän sitä sopeutuu tonne pitkätukkien sekaan kun siitä on aika ku oon keikalla asti käyny heavya kahtomassa :jahas:

Sen parempi mitä vanhempia bändejä käy katsomassa, fanit ovat pitkälle kaljuuntuneita :D

Sen parempi mitä vanhempia bändejä käy katsomassa, fanit ovat pitkälle kaljuuntuneita :D

Heh :D Vähän hirvittää myös tuo ikärajaton meininki, mutta eipä taida onneksi Arcturusta kaikkein eniten vaivata mikään teinifanitus.

Tietty lämppärinä joku IN metalcore bändi :jahas:

^Ei niiden lämppärien ajaksi oo pakko mennä sinne pousailemaan, jos on jotain ihan paskaa. Säästyy rytmihäiriöiltä kun ei tarvitse väistellä sitä "moshausta", jota minun nuoruudessani vielä kutsuttiin pogoiluksi.

ÆRGH! En tahdo lähteä töihin, just kun sai siivous inspiraation ja innostui pöllyttelemään kämppää, kello onkin noin paljon... :jahas:

Onneksi loma lähenee.... :dance:

Tänään oli ehkä surrealistisin migreeni ikinä. Kaikki alkoi eilen, kun vetäisin pari päivää sitten sulanutta peuranpihviä joku 300-400 grammaa naamaan. Hieman sen jälkeen alkoi särkemään päätä suhteellisen paljon. Kun mitään ei oikein voinut tehdä, menin nukkumaan tyyliin iltaseitsemältä. Heräsin sitten tietysti joskus yöllä yhden aikaan, ja totta kai jossain sitten aamuviiden aikaan paistoin loput peuranpihvit, suunnilleen saman verran taisi olla tavaraa. Vähän jo arvuuttelin, että haiskahtaako liha liikaa, mutta vähempi mies olisin jos en omaan kuolemattomuuteeni luottaisi. Sitten jossain puoli ysin aikaan koitin nukkua muutaman tunnin lisää, sairaslomalla kun ollaan.

Heräilin sitten vähän ennen puoltapäivää taas aivan jumalattomaan päänsärkyyn. Vedin lääkärin määräämät lääkkeet, mukana myös esim. vatsalääke. Ajattelin, etten ehkä ole juonut tarpeeksi, joten vetäisin hiljakseen n. puoli litraa omenamehua ja vähän vettä päälle. Ehkä pieni kävelylenkki tekisi päänsärylle jotain, en viitsinyt heti ottaa särkylääkettä. Sitten kun kumarruin sukkia laittamaan jalkaan, tuli vain sellainen ihan inasen huono olo.

Kävin sitten vähän kumartumassa pöntön ylle, en edes uskonut mitään tulevan kun en ollut kiinteää juuri syönytkään. Ei Jumalauta. Ensin tulivat mehut. Sitten tulivat mehut niin kovalla paineella, että puolet meni suoraan jaloille. Sitten tulivat mehut. Sitten peuramehut ja taas jaloille. Peurat. Peurat. Peurat.

Tilanteen eeppisyys nauratti kovasti, vaikkei se lukuversiona niin hauska varmaan ollutkaan. Aina kuitenkin tuollaiset tosielämän pb-tulokset pistävät hymyilemään :)

Back
Ylös Bottom