Muistakee!
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahdon pois täältä siperiasta. Japanin lämpöiset seudut ois varmaan kivoja. Japskit on mukavan olosia ja ystävällisiä ihmisiäkin. Pärjääköhän sielä sossunrahoilla? Örgh
Ajattelitko MP-messuille raahautua?
Ai niin olin unohtanut koko messut. Tuohan sattuukin sopivasti samalle viikonlopulle kun olen muutenkin lauantaina helsinkiin menossa illalla klubbailemaan. Toisaalta ei kyl pitäis mennä köyhän sinne itseään kiusaamaan kun työttömyyden suhdanteet vaikuttaneet mun tulevaan ajokauteen sillä viisiin ettei ole pyörääkään mitä ilmeisemmin. Eipä tuonne sisäänpääsykään kyllä kovin kallis ole joten kaipa tuota voisi piipahtaa jopa kun kerta muutenkin menossa sinne suunnille.

Ollu kiukkusia kanoja, kun ei meinaa lähteä kuoret irti munista.
AI sitäkö se tarkottaa? :D
Olipa hyvä treeni! Aika lähellä ettei jopa tähänastisen elämäni paras.Tänään pitäs hakea penkistä uusi sarjaenkka. Todennäköisesti 6, tai 5repmax. Söin tukevan aamupalan, kohta lounaalle mättämään lisää. Nukuin hyvin, ja olkapäät tuntuu hyvältä. Hyvät ennusteet siis![]()
Herra siunaa, miten on alaston olo ilman pidennyksiä. Mine ole kalju. Onneks torstaina saa jo tukan takas päähän :D