Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että pekonia :haart: Tulee pari kertaa viikossa syötyä. Saan vieläpä halvalla/ilmaiseksi noita kun on lähiperheessä suhteita. Sitten sitä tuleekin hommattua kilotolkulla, niin hetkeksi riittää. Tänään voisi taas paistaa itselle pekonia ja kananmunaa, sitten kylkeen vähän papuja.

Kotisali.. Koko päivän saanu ulkona tehdä autotallin perustuksia niin nyt kiukku lähtee vetää maastavetoa ulos. Pakkasta melkein 20 astetta.. :)
Vittu miks just mä?!

Tahdon pois täältä siperiasta. Japanin lämpöiset seudut ois varmaan kivoja. Japskit on mukavan olosia ja ystävällisiä ihmisiäkin. Pärjääköhän sielä sossunrahoilla? Örgh

Ajattelitko MP-messuille raahautua?

Kyllä maistuu taas hyvältä perus makaroni-jauheliha setti treenin jälkeen. Lounaastakin vierähtäny jo 8 tuntia :D Taidan ottaa oikeen jäätelöä jälkkäriks.

En täysin yhdy teidän pekonifantasiointiin. Onhan se ihan hyvää joo, mutta ei kuulu mun erityisiin suosikkeihin. Etenkään aamupalana.

Nyt kun sais pekonia ja jauhelihaa kunnolla maustettuna ja sekaan jotain pientä kevennystä niin... :kuola:

Mutta joudun tyytymään leipään. :(

Jos jossain olisi aamuisin sopivaan hintaan ja lähistöllä saatavilla kunnolla tehty englantilainen aamupala, niin kuolisin noin viiden vuoden sisään sydänverisuonitautiin.

Onneksi änärit alkoi jo tähän aikaan. Voi nukahtaa kohta hyvillä mielin sohvalle. Ja välillä ihan mukava viettää nämä illat itsekseen.

Ajattelitko MP-messuille raahautua?

Ai niin olin unohtanut koko messut. Tuohan sattuukin sopivasti samalle viikonlopulle kun olen muutenkin lauantaina helsinkiin menossa illalla klubbailemaan. Toisaalta ei kyl pitäis mennä köyhän sinne itseään kiusaamaan kun työttömyyden suhdanteet vaikuttaneet mun tulevaan ajokauteen sillä viisiin ettei ole pyörääkään mitä ilmeisemmin. Eipä tuonne sisäänpääsykään kyllä kovin kallis ole joten kaipa tuota voisi piipahtaa jopa kun kerta muutenkin menossa sinne suunnille.

Ai niin olin unohtanut koko messut. Tuohan sattuukin sopivasti samalle viikonlopulle kun olen muutenkin lauantaina helsinkiin menossa illalla klubbailemaan. Toisaalta ei kyl pitäis mennä köyhän sinne itseään kiusaamaan kun työttömyyden suhdanteet vaikuttaneet mun tulevaan ajokauteen sillä viisiin ettei ole pyörääkään mitä ilmeisemmin. Eipä tuonne sisäänpääsykään kyllä kovin kallis ole joten kaipa tuota voisi piipahtaa jopa kun kerta muutenkin menossa sinne suunnille.

Voisiko tuota enää monimutkaisemmin sanoa:D

Mutta joo, eiköhän tuolla tule käytyä. Ja aion ainakin yrittää olla ostamatta mitään:rolleyes:

e: tietysti ehkä jotain pientä voi tarttua mukaan...

Prätkämessuilla vois kyllä tänä vuonna pyörähtää kun viimeks ne jäi väliin.

Ollu kiukkusia kanoja, kun ei meinaa lähteä kuoret irti munista.

AI sitäkö se tarkottaa? :D

Tuli vaan mieleen, että toi vois olla se syy, ja mun mielestä kuulostaakin melkeen järkevältä :D Yleensä kun kuoret lähtee hiton hyvin, mutta välillä tulee paketti, mistä kaikkien munien kuoriminen on tuskaa.

Tänään pitäs hakea penkistä uusi sarjaenkka. Todennäköisesti 6, tai 5repmax. Söin tukevan aamupalan, kohta lounaalle mättämään lisää. Nukuin hyvin, ja olkapäät tuntuu hyvältä. Hyvät ennusteet siis :)
Olipa hyvä treeni! Aika lähellä ettei jopa tähänastisen elämäni paras.

Uudet sarjaenkat tuli eka penkistä, jonka jälkeen vinopenkistä kässäreillä ja sen jälkeen sivuvipareissakin tuli tavallista enemmän toistoja. Ja voi morjens et meni muuten perille, tuntu ku ois olkapäät ja rinta räjähtäny minä hetkenä hyvänsä.

Pari extra lepopäivää ja lainauksen mukainen niin fyysinen kuin henkinenkin valmistautuminen tuotti tulosta. Perkeleen hyvä fiilis !

Onneks olkoon, voidi! Tommoset nostaa treenimotivaatiota aina mukavasti :)

Herra siunaa, miten on alaston olo ilman pidennyksiä. Mine ole kalju. Onneks torstaina saa jo tukan takas päähän :D

Herra siunaa, miten on alaston olo ilman pidennyksiä. Mine ole kalju. Onneks torstaina saa jo tukan takas päähän :D

Muistan kun omat otettiin pois ja kampaajalta lahtiessa oli niin kalju olo etta tuntui kuin muutkin ihmiset olisivat huomanneet sen. Muistan tsekanneeni hissin peilista etta nakyyko mulla kaljuja lantteja paassa kun tukka tuntui niin ohuelta :D Ei nakynyt.
Nyt on onneksi omasta takaa kerrankin ihan kivan pitka tukka. Kasvatan sita vaikka vakisin ja pidan joskus ja jouluna clip oneja, koska pidennykset eivat kivuudestaan huolimatta sovi kaltaiselleni ihmiselle (en jaksa hoitaa, seurauksena tukka taynna rastapalloja).

Vois katsoa Eastendersia, tan paivan jaksokin on nakojaan netissa.

Back
Ylös Bottom