Sain heti aamun piristykseksi lämminhenkisen tekstiviestin. Siinä luki ytimekkäästi "Haista vittu".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain heti aamun piristykseksi lämminhenkisen tekstiviestin. Siinä luki ytimekkäästi "Haista vittu".
o__O
Nenäkannu? Mulla oli syksyllä ihan tolkuton kuuden viikon flunssakierre, jouluna pakkasi sitten taas aivastelua ja nuhaa mutta huuhtelin hulluna ja vetäisi antibioottikuurin niin meni hyvin nopeasti ohi. Vittumaista toi jatkuva niiskuttaminen kyllä.
Tänne tuli taas treenitaukoa kun jatkettiin tuota musteen tunkemista, mutta ehkä kestän. Helmikuun lopussa jatkuu.
Ei nappaa toi kannu. Eikä tää niin paha ole, kunhan vähän niistelyä, mut ärsyttää vaan siksi kun kaiken päälle pitää vielä tulla joku pienen pieni nuha. Bioottikuuri otettu heti itsenäisyyspäivän jälkeen (8 pvää), viikko ns. terveenä, sitten jouluksi uudestaan kipeäksi joka johti pahemman luokan hengitystien tulehdukseen. Taas saikulle välipäiviksi ja nyt alkaa vihdoinkin helpottaa - ja sit tulee joku fakin pikku nuha kaiken tän työstressin päälle. Armoa kiitos. :D
Miten meni musteenotto eilen? Itellä sama tasan viikon päästä.
Kun minä olin sinun iässäsi, niin... ;)
No eihän se kivaa ole, mutta auttaa. Ei lääke ole ikinä hyvää :D
Ihan kivasti meni, jalkaa on nyt tehty yhteensä noin 11 h ja melkein 1/4 valmiina. Tällä kertaa tehtiin siinä mielessä hyvää aluetta, että nukkuminen onnistuu monessa asennossa. Unta häiritsi lähinnä itseään hakkaava mies, jonka kättä jatkettiin perjantaina. Jalka jatkuu taas helmikuun lopussa, pitää katsoa mihin asti päästään ennen kesää. On sen verran koville UV-alueille reissu tiedossa, että en haluaisi ihan tuoreen leiman kanssa lähteä. Mitäs sulle tehdään ensi viikolla?
^koko jalka, aloitettiin pohkeesta. Nyt alkaa olla jalan takaosa ja oikea sivu valmis. Ei ihan pakaraan asti tule, mutta sen verran ylös että kun sinne asti päästään niin ei tartte toimistolla istua.
Mulla on kaikki kuvat saman tyypin tekemiä (puolihihat molemmissa, kyynärvarressa ja toisessa pohkeessa pienet kuvat + tämä jalka) ja onneksi sattui kerralla ihan ylivertaisen paras leimaaja. Korjauttaminen on varmasti uskomattoman perseestä. Oliko toi osaamisesta kiinni oleva moka vai eikö kaveri ymmärtänyt mitä haluat/minkälainen pitäisi olla?
Treenikausi aloitettu. Olo on kuin jyrän alle jääneellä eli loistava :D
Nyt on hyvä fiiwis!![]()
No siinä on sitten projektia oikein kunnolla. Millaista tyyliä?
Eikä ole.
Justiin sanoit, että gradussa mielenkiintoinen kohta menossa. Eikö sulle mikään riitä, senkin Pasilan Pavarotti?!
Olkapää on kipeä ja olen lihava. Vaikea tässä on elämästä nauttia. Mistä tuo Pasilan Pavarotti muuten tulee?
Oletko treenannu vähemmän ja heti tuntuu siltä, että on löystynyt?