Öhöhö. Jos tota tatskaa jatkettais ensin.
Jätä jatkamatta. Säästyy rahat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öhöhö. Jos tota tatskaa jatkettais ensin.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Kävin shoppailemassa uuden jääkaapin. Vähän ikävää kyllä, kun vasta keskiviikkona toimittavat ja vanha ei enää pelitä.
Hei, nyt. Tää on jossain leffassa, missä leffassa? Yritin hakee jo joku aika sitten useemman kerran, mutta feilasin.
Ja keskiviikkona sitten kuva uudesta kaapista.
Ja keskiviikkona sitten kuva uudesta kaapista.
Haha edellisestä onkin jo vierähtänyt tovi, että saa nähdä tuleeko päivitystä :D
Jätä jatkamatta. Säästyy rahat.
Hyvimpä on saanu taas lorvailtua suuren osan tätä päivää. Helvetti kun ei toi todennäköisyysteoria oikeen innosta.
Heh, mulla on taas vaihteeks ollu tekemistä. 7.30 ylös -> kouluun -> kiropraktikolle -> kauppaan -> salille -> ruokaa -> kouluun -> n.19.30 kotona
Heh, mulla on taas vaihteeks ollu tekemistä. 7.30 ylös -> kouluun -> kiropraktikolle -> kauppaan -> salille -> ruokaa -> kouluun -> n.19.30 kotona
Ah mukavia päiviä. Noh kohta se taas alkaa mullakin ja tiedossa tosiaan on hommaa ihan helvetisti. Taitaa olla koko kevään maanantaitkin 8-18 päiviä...

Ootte te vaan eläimiä. Minulla alkaa noi luennot vähitellen olemaan aika vähissä, kun alkaa viimeisiä kurssejakin olemaan jo nämä kevään kurssit. Eipähän koulu stressaa turhaan![]()
Ei oo kyllä riittävän eläin ku ei meinaa jaksaa tommosia. Vittumaista ku teen keväälläkin opetushommia sen 6 tuntia viikkoon niin niihin liittyen on palaverit aina maanantaiaamuna kasilta :jahas: Jos jaksais kolme 10 nopan kurssia keväällä riipasta, niin eipä multakaan enää maisterista puuttuis kovinkaan paljon gradun lisäks. Stressaa silti :D
Turhaan stressaat. Olen tässä vuosien varrella oppinut, että noppia tulee niin pirusti, vaikkei turhaan noista stressaisi :D Minimiaikaan olisi mahdollisuus valmistua, vaikka ottaa koulun löysinrantein. Meillä taitaa olla palaverit pääosin klo 09 maanantaisin, ettei minullakaan sen vahvemmin mene, mutta muuten tuo duuni joustaa mukavasti. Mietin tässä, että pitää tämän vuoden vaihtohakuun hakea (sulkeutuu tammikuun lopussa), kun ehtii siellä työelämässä olla ja vaihto olisi kuitenkin hyvä kokemus. Vaihtopaikkoja olen siis valikoinut niin, että niiden opintojaksot menee mukavasti tutkintoon ja opinnot etenee senkin ajan.
Ootte te vaan eläimiä. Minulla alkaa noi luennot vähitellen olemaan aika vähissä, kun alkaa viimeisiä kurssejakin olemaan jo nämä kevään kurssit. Eipähän koulu stressaa turhaan![]()