Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vitutus, ärsytys ja stressi. Miks pitää olla kuukauden kipeenä, ja just kun meinaa olla terve niin tulee nuha ja aivastelu. Sitten ois vielä niin paljon muutakin hommaa, perjantaina deadline hommaan joka ei vois vähempää kiinnostaa muuta kuin rahan takia. Ei helvetti soikoon tästä tuu yhtään mitään, en saa mitään aikaseksi kun kaikki tekeminen ahdistaa.

Sori avautuminen.

Menipäs paljon aikaa ku kirjottelin pienen jutun Italin matkasta, varmaan kolme varttia :D

Ötyä...

...Ja sitten koisimaan, jotta jaksaa aamulla herätä...Yksi biisi ja sitten vähän kirjaa...

On tää vaan niin kovaa settiä...:)...:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oho mitenkäs se jo näin myöhäseks lipsahti.

Siinähän se ilta vierähti salin jälkeen Swtorissa...

Onko kova peli? Itse en ole uskaltanut ostaa, menee kaikki aika sinne kuitenkin sitten.
Mä tykkään. Upea maailma, hienoa tarinankerronta nettiropeksi, hyvin pelaajia, ihan ok graffat genressään, paljon pelattavaa, hyvin kopioitu parhaat puolet wowiata ja tuotu myös extraa (oma alus, companionit, advanced classit, jne.)

Paras MMORPG mitä olen pelannut, ja niitä on kummiskin joku ~10 kokeiltua eli kaikki isoimmat ja muutama marginaalinen.

Neljän tunnin pitäis lähteä ajamaan pääkaupunkiseudulle ja matkaa on 250 kilsaa. En oo vielä nukkunu yhtää, eikä tule uni. Taitaa jäädä matka väliin...

Kattelin äsken elokuvan Tactical Force. Olipa huono leffa huh! Pääosas austinin stiivi ja keith jardine oli yhtä huono näytteliä mitä vapaaotteliakin... Jos alkais tuijaileen änäriä seuraavaks

Ei oo kyllä riittävän eläin ku ei meinaa jaksaa tommosia. Vittumaista ku teen keväälläkin opetushommia sen 6 tuntia viikkoon niin niihin liittyen on palaverit aina maanantaiaamuna kasilta :jahas: Jos jaksais kolme 10 nopan kurssia keväällä riipasta, niin eipä multakaan enää maisterista puuttuis kovinkaan paljon gradun lisäks. Stressaa silti :D
No nyt vedät ne kurssit kasaan ja otat paperit ulos. Matematiikan gradun nyt pitäs olla aika suoraviivainen, koska puuttuu kokeellisen tieteen ongelmat. Ellei sitten jää pyörittämään jotain lemmaa vuosiksi.

Kun minä olin sinun iässäsi, niin... ;)

Huomenta!

Näin painajaisia.. nukuin silti hyvin.. oli lämmintä seuraa.

Finally, Eagle has landed... Tästä tulleepi hiano päivä :)

Voi vitutus, ärsytys ja stressi. Miks pitää olla kuukauden kipeenä, ja just kun meinaa olla terve niin tulee nuha ja aivastelu. Sitten ois vielä niin paljon muutakin hommaa, perjantaina deadline hommaan joka ei vois vähempää kiinnostaa muuta kuin rahan takia. Ei helvetti soikoon tästä tuu yhtään mitään, en saa mitään aikaseksi kun kaikki tekeminen ahdistaa.

Sori avautuminen.

Nenäkannu? Mulla oli syksyllä ihan tolkuton kuuden viikon flunssakierre, jouluna pakkasi sitten taas aivastelua ja nuhaa mutta huuhtelin hulluna ja vetäisi antibioottikuurin niin meni hyvin nopeasti ohi. Vittumaista toi jatkuva niiskuttaminen kyllä.

Tänne tuli taas treenitaukoa kun jatkettiin tuota musteen tunkemista, mutta ehkä kestän. Helmikuun lopussa jatkuu.

Eilen jumitti selkä ja tänään jumittaa pää.. Selkä kyllä vetristyi maastavedolla. Pään virikkeeksi voisi vaikka leikkiä noilla uusilla hiilillä ja pastelliväreillä, jahka koulusta pääsee joskus iltapäivällä.

Back
Ylös Bottom