Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen vetässy vissiin kymmenen niitä 350 g rasioita (mm. Julia, liköörikonvehteja), 8 Fazerin konvehtirasiaa (400 g) ja 6 pussia suklaapatukoita, jouluaiheisia tietysti. Aloittelin kyl ennen joulua hyvissä ajoin, vielä ois pari patukkaa jäljellä. :D

Pojille vinkki, miten tosimiehet käy kusella:
1) riisu paidat pois
2) mene WC:n oviaukkoon seisomaan
3) kuse lattialle, älä vahingossakaan pönttöön, joka sijaitsee reilun metrin päässä
4) lähde paikalta omistajan elkein

Että mä rakastan työtäni...

Ei jumaliuta miten jäätävän kovia keikkoja tiedossa tänä vuonna! Zomboy, Flux Pavilion, Noisia, Pendulum, Doctor P, Netsky, Borgore, 16bit ja lisää kuulemma huikeita nimiä vielä julkistamatta :wtf: Helvetti kun ei tässä pysy mukana että varmasti tietää ja kerkiää ostaa lipun joka paikkaan :wtf:

Detroit sitten meni ja tasotti. Ehti vaan 3erän näkemään mutta ihan hyvältähän toi näytti. Filppulalta fiksuja liikkeitä ja useemman vetopaikan jätti toiseen aaltoon. Katellaan mitä jatkoaika tuo tullessaan.

Edit. ja hämmentävä voittomaali Datsyukilta. No kaikki lasketaan vaikka tossa tais olla estämistä ja liian montaa miestä kentällä.

La kauheassa lumipyryssä huidoin sauvakävelyä menemään. Kuten yleensä sykemittarin huutaessa ylärajan varotusta, naamapunasena ja höyryn noustessa korvista. Huonon kunnon takia... :)
Vastaan tuli n.25-30 vuotias sporttinen mimmi omalla juoksulenkillään. Kohdilla huikkas että "tsemppiä".
Eka reaktio oli mitä vit**a se sano. Sit kun aivot rekisteröi, oli mukava tunne ja jakso normaalin 8km sijasta läpytellä ylimääräsen 4km.
Kiitos, kuka sit olitkaan. :)

Kahvinpororäjähdys + kiehuva vesi = AUTS! Enkä jaksanu käydä kaupan kautta hakemassa kassillista suklaata, mut onneks oon jemmannu himaan joka mahdolliseen paikkaan herkkuja, niiden avulla selvinnee maanantai-aamusta.

Onko normaalia jos oon aina liekeissä että pääsen taas skoleen?

Ei tätä varmaan kestä kuin seuraavat 15 min, mutta kannattaako jo huolestua?

Maanantai :(

Onneksi kohta tulee tiistai! ;)

Onneks vielä tää viikko lomaa :) tai no itekseen pitäs tenttiin lukea, mutta kuitenkin.

Huomenta !

Aurinkoinen päivä :)

Ei vielä, mut sit jos se kestää yli puoli tuntia, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin ja pikaisesti.

Itsellä tällainen vaihe on aiempina lukukausina ollut sellaista, että aluksi olen jokaisella luennolla, teen muistiinpanot ja istun turpa kiinni. Tätä kestää noin viikosta kuukauteen. Sitten loppuu se alkuinnostus. Nyt kun on tarpeeksi monta vuotta ollut (4 vuotta) koulussa, niin ei enää edes yritä huijata itseään, vaan olen alusta asti omissa maailmoissani luennoilla. Nytkin kahvia yritän ryystää, että heräisin edes jotenkin aamuun.

Oli muuten melko vaikea saada unta, kun oli vielä lomarytmi päällä, jolloin nukkumaan mennään noin 04 aikaan ja herätään klo 14. kun kello soi klo 09, niin teki mieli hakata se vasaralla varaosiksi.

Joskohan sitä tänään vähän paremmin sais tota gradua aikaiseksi. Keskiviikkona tapaaminen graduohjaajan kanssa enkä oikein uskaltaisi mennä sinne jos en mitään ole saanut tehtyä.

Kävin shoppailemassa uuden jääkaapin. Vähän ikävää kyllä, kun vasta keskiviikkona toimittavat ja vanha ei enää pelitä.

Back
Ylös Bottom