Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesä ja kärpäset..

94e3023d1d824983ebd5272a39182461.jpg

Kohtahan se ois taas joulukin.

Ötyä...

Eilen hattuja, tänään tasapuolisuuden vuoksi 81.ä Löytyi hyvä biisikin...Ja, jos joku moottoripyöräilevä tuttu siellä, Svea Mamman puolella sattuu lukemaan:

Må dina öl vara kalla och natten varm !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä...

Eilen hattuja, tänään tasapuolisuuden vuoksi 81.ä Löytyi hyvä biisikin...Ja, jos joku moottoripyöräilevä tuttu siellä, Svea Mamman puolella sattuu lukemaan:

Må dina öl vara kalla och natten varm !

Hyvä biisi. Olut on kylmää ja kesä lämmin!

Aika tiluliua on on tuo DragonForce...Pärjäis kyllä "tiluttajatalenttina"...HYvin kuitenkin etenee tuokin.

... Pernarutto taasen kuulostaa oudolta, ilman Belladonnaa ?? ...Hyvältä toki myös, mutta erilaista....

Muistatkos TEPE, kun tätä mentiin "komiasti polkan" tahtiin..Se oli aikaa se...:)

Vittukun noi relaxantit piristää niin saatanasti, pitäis kohta jo herätä, eikä väsytä sitten tippaakaan perkele. Olisin ottanu mieluummin noita cirdalude-pohjasia, niin olis nukkumatti tullu..

Aika tiluliua on on tuo DragonForce...Pärjäis kyllä "tiluttajatalenttina"...HYvin kuitenkin etenee tuokin.

... Pernarutto taasen kuulostaa oudolta, ilman Belladonnaa ?? ...Hyvältä toki myös, mutta erilaista....

Muistatkos TEPE, kun tätä mentiin "komiasti polkan" tahtiin..Se oli aikaa se...:)

Totta turiset. Anthraxin tahtiin polkastut polkat muistaa kyllä, se oli aikaa se.. :)

Vittukun noi relaxantit piristää niin saatanasti, pitäis kohta jo herätä, eikä väsytä sitten tippaakaan perkele. Olisin ottanu mieluummin noita cirdalude-pohjasia, niin olis nukkumatti tullu..

En oikein tiiä relaksanteista, mutta noi Cirdaludit ei kyllä tehonnu muhun ei sitten yhtään...

itseä ketuttaa tämä : Oon tottunu yöt päivystämään duunikännyä, kun henksulle on tullut probleemia välillä Lohja - Riihimäki. Nyt sitten ensi viikolla aloitan päiväduunit. En osaa yhtään chillata tähän aikaan, kun on vanhasta muistista Draivi päällä....to-la vielä öitä ja maanantai aamu...

Jotakin hyviä ideoita kuomat !!! MITEN VAIHDAN AAMURYTMIIN, yhdessä päivässä...EI TAIDA ONNATA !!!!:(

Ei auta kun valvoa la-su yö kokonaan ja sit sunnuntaina illalla joskus 7 aikaan nukkumaan. Mun pitäis heräillä muutaman tunnin päästä, mennä hierojalle ja sitten ajella Jkylään tästä. Tulee varmasti todella pirtee matka..

Ei auta kun valvoa la-su yö kokonaan ja sit sunnuntaina illalla joskus 7 aikaan nukkumaan. Mun pitäis heräillä muutaman tunnin päästä, mennä hierojalle ja sitten ajella Jkylään tästä. Tulee varmasti todella pirtee matka..

Jotakin tuollaista ajattelinkin...Mutta ei todellakaan kiinnostaisi lähteä Kehä-1 aamuruuhkaan väsyneenä :curs:...Oon tottunu ajelemaan ihan rauhassa öisin...:) Tosin mulla on niin liukava työaika, että ruuhkiin en aio jäädä seisoskelemaan...Välillä on Espoossa palavereja 9. Se on paskinmahdollinen aika.

Edit: Jos autoilemaan lähdet, niin "pääkky tyynyyn", vähäksi aikaa, ettet nukahda rattiin !!!!!

Joo, juuri ajattelin, että voisi kokeilla nukkua muutaman tunnin vaikka tosiaan ei yhtään väsytäkkään.. Lääkäri jo vähän varotteli noista relaxanteista kyllä, että ei meinaa uni tulla..

Mulla ei juuri unirytmiä ole, joten musta ei oo hirveesti apuja :D No kohtahan se ois taas duuniin lähtö, voishan tuota pari tuntia yrittää nukkua..

Kypärät päähän, täällä paukkuu tonnit.... .....:rock::rock::rock:

barrefaeli_gq_05052011.png

zd4ea6eb50.jpg

Mulla ei juuri unirytmiä ole, joten musta ei oo hirveesti apuja :D No kohtahan se ois taas duuniin lähtö, voishan tuota pari tuntia yrittää nukkua..

Ihan hyvä idea, mutta ei väsytä yhtään....Taidan kattoa lätkää...

Back
Ylös Bottom