Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
angel of deaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaath

Ötyä...
Eilen hattuja, tänään tasapuolisuuden vuoksi 81.ä Löytyi hyvä biisikin...Ja, jos joku moottoripyöräilevä tuttu siellä, Svea Mamman puolella sattuu lukemaan:
Må dina öl vara kalla och natten varm !

Aika tiluliua on on tuo DragonForce...Pärjäis kyllä "tiluttajatalenttina"...HYvin kuitenkin etenee tuokin.
... Pernarutto taasen kuulostaa oudolta, ilman Belladonnaa ?? ...Hyvältä toki myös, mutta erilaista....
Muistatkos TEPE, kun tätä mentiin "komiasti polkan" tahtiin..Se oli aikaa se...

Vittukun noi relaxantit piristää niin saatanasti, pitäis kohta jo herätä, eikä väsytä sitten tippaakaan perkele. Olisin ottanu mieluummin noita cirdalude-pohjasia, niin olis nukkumatti tullu..
Ei auta kun valvoa la-su yö kokonaan ja sit sunnuntaina illalla joskus 7 aikaan nukkumaan. Mun pitäis heräillä muutaman tunnin päästä, mennä hierojalle ja sitten ajella Jkylään tästä. Tulee varmasti todella pirtee matka..
Tosin mulla on niin liukava työaika, että ruuhkiin en aio jäädä seisoskelemaan...Välillä on Espoossa palavereja 9. Se on paskinmahdollinen aika.Mulla ei juuri unirytmiä ole, joten musta ei oo hirveesti apuja :D No kohtahan se ois taas duuniin lähtö, voishan tuota pari tuntia yrittää nukkua..