Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tais olla iloa mun rohkeudesta sulle pitkälle yöhön ;) Tosin tiedä johtuuko se rohkeudesta vaan siitä, että nukun niin lyhyitä yöunia, ettei kontrolli enää pidä :lol2:

Pitkälle aamuun saakka :) Vaikka yöunia ei juuri olla paljon nukuttukaan, niin siinä kontrollinen pettämisessä ei ole mitään pahaa, päinvastoin ;) Olet kyllä mahtavin ikinä!!

Pitkälle aamuun saakka :) Vaikka yöunia ei juuri olla paljon nukuttukaan, niin siinä kontrollinen pettämisessä ei ole mitään pahaa, päinvastoin ;) Olet kyllä mahtavin ikinä!!
Sinäkin olet aikamoinen :haart:

Juu, matkaseura kelpaa. Eikä ois enää huolta huomisesta, talvista, eikä v-mäisistä työpäivistä! :D
Maanpäällinen paratiisi melkeinpä, vielä kun seurakin ois mitä mahtavinta :)

Plaah. Mä en tykkää tästä päivästä. Yöunet jäi muutamaan tuntiin ja pääsen töistäkin aikaisemmin ainoastaan siks, et meen lääkäriin. :down:

e. Ja vois vielä vähän purnata tuosta kelistäkin. Mitä noi lautasen kokoiset lumiräntähiutaleet oikein on olevinaan?? :wtf:

Mä purnaan viel lisää: näköjään pidemmät juoksulenkit on historiaa ainakin pariks vuodeks. Ei sit juosta maratoneja tai edes puolikkaita. :(

let-it-snow-cat.webp

success_baby1.webp

Mä en unohda jumalauta ikinä mitään tavaroita, kun lähden johonkin. Nyt oli jo nokka hyvää vauhtia kohti JKL, niin huomasin, että eilen selkään määrätyt relexantit on himassa, rahapussi himassa ja kaikkee muutakin roinaa. Vittu. Noh, aamulla sitten uus startti!

Pimeällä puolella on vastaus tuohonkin
--

Ruuat näppikselle ton kuvan takia kun repesin niin ääneen :lol2:

EDIT:
Täällä duunissa tulee sellainen fiilis, että otan loparit, myyn omaisuuteni ja lähden Balille surffari-bodariksi. Kuka lähtee mukaan?!?

Oho, enpä huomannutkaan, mutta hep! Oon itekin suunnitellut samaa. Rantapojaksi Balille, siinä olisi meikäläiselle kunnon duuni.

Mä en unohda jumalauta ikinä mitään tavaroita, kun lähden johonkin. Nyt oli jo nokka hyvää vauhtia kohti JKL, niin huomasin, että eilen selkään määrätyt relexantit on himassa, rahapussi himassa ja kaikkee muutakin roinaa. Vittu. Noh, aamulla sitten uus startti!

Tiiät olla nauramatta ens kerran kun mulla on jotain hukassa tai unohtunut :D

Täällä duunissa tulee sellainen fiilis, että otan loparit, myyn omaisuuteni ja lähden Balille surffari-bodariksi. Kuka lähtee mukaan?!?

Mukana! En osaa surffata ja bodariakaan ei miusta saa, mutta voisin toimia aurinkorasvan levittäjänä kaikille söpöille naisille siellä! :hyper:

Jaahs, laitapuolen kulkija kaatui melkein syliin kaupungilla kävellessä, tuhannen jurrissa. Avitettiin ylös, talutettiin hetki ja sitten tulikin poliisit sopivasti paikalle. Tämmönen päivä tänään

Tänään on testattu sekin, että ihminen voi unohtaa käydä kaupassa kolme kertaa saman päivän aikana. Ensin työpäivän jälkeen. Kaupassa työskennellessä luulisi sen olevan helppoa, että tekisi ostokset heti työpäivän jälkeen ennen kotiin lähtöä. No eih. Sitten voikin ajaa toiselle puolen kaupunkia Postiin ja jättää käymättä Prismassa, joka on samassa pihassa. Kolmannen kerran voi ajaa salilta suoraan kotiin ja muistaa parkkipaikalla, että niin... se kauppa. Sä oot tommonen häslä, sanoisi Pulkkinen.

^Mä en tiedä haluanko mä tietää että muistatko mikä oli muun viimeinen avatar ennen kuin vippi meni umpeen.
Se näkyy, kun kirjautuu foorumille kännykkäsovelluksella....

Hyi saatana, en lähe! Lombokin Kutalle voin lähteä surffipummiksi ;)

Haluan muutenkin painua helvettiin tästä pakkasesta. Eilen diagnosoitiin krooninen tulehdusastma. Syynä viime talvien pitkät pakkaset :(

Back
Ylös Bottom