Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukukokemuksena täysin verrattavissa Volter Kilven Alastalon salissa![]()
Aaah. IPAt ei ole ollenkaan mun juttu.Molemmat ipoja. Ensimmäinen Deep Fried Beersin In Da Clurb With Eclipse, toinen Fidensin The Warrior. Mukavan samettisia ja paksuhkoja olematta raskaita, eikä ollenkaan viinaisia (molemmat n.8,5%). Miellyttäviä juoda, kumpikaan ei superhedelmäinen muttei tunkkainenkaan. Ei tällä harrastuneisuudella ehkä tämän syvällisempää irtoa.
Nuo mun vakkarikaupat on hyvin IPA-voittoisia, stoutteja jonkin verran mutta lageria ei nimeksikään. Jokunen OK trappist tuli joskus maistettua.Pils kesällä, stout jossain määrin talvella. Hyvä lager on vaikea tehdä, joten niitä on kiva etsiä.
Oma kokemus liike-elämästä on, että jenkeillä on oppimiskäyrä aika loiva. Oon jonkun kerran ihmetellyt että eihän tollasta voi kysyä tuolla kokemuksella.”Voiko tehdä sitä tai tätä, vien auton diilerille, jotta voi vahvistaa asian”. 99% noista selviäisi, kun laittaa hakusanan siihen ohjekirjaan apissa.
Nyt on hyvä setien perjantaidisko tulilla!Ja vielä vähän musaa
Kokeile myös Karjalan ykköstä. On mielestäni parempaa.