Kattoako vielä joku leffa vaiko mennä suoraan nukkumaan? Huomenna ei olisi muuta kuin crossfit-reenit..
Monelta ne on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattoako vielä joku leffa vaiko mennä suoraan nukkumaan? Huomenna ei olisi muuta kuin crossfit-reenit..
Hyvä Ultimecia. Jos tarjoat vieraille kahvia klo 21 jälkeen, kannattaa harkita kahdesti että juotko sitä kaksi kupillista.
Monelta ne on?
Heti kun päätän niin. :D Luultavimmin 4 aikoihin.
Niin, kannattaa juoda kolme kuppia ens kerralla ;) Just tarjosin vieraille sumpit ja kolme vahvaa kuppia voi hetken pitää taas hereillä täälläkin.
]

Immenkalvot siellä paukkuu. Happy 6000 to you![]()

Oot asian ytimessä, oon samaa mieltä tosta.Ihan paska yo.
paskoja ylioppilaita.
Halkaisin pakastimen jääsangosta juuri sopivan kokoisen ja muotoisen jääpalan 2 litran tuoppiin. Reilun puolikkaan sain 0.33l lonkerosta siihen valutettua :D
Oot asian ytimessä, oon samaa mieltä tosta.
Niitakin.
Tuliko sulle niin lammin taalla tropiikissa etta piti hakea vahan jaita?
Kyllä. Koira hehkuu vieressä lämpöä ja kun muijakin on kässittämätön vilukissa niin kämpässä aina 22 asteen hellelukemat. (haluaisi enemmän lämpöä, mutta minä en siihen enää kykene.)
Lomalle kunhan lähtee niin tippuu sinne viiteentoista.
Muijat osaa olla käsittämättömiä vilukissuja, aina vapisemassa. Itse kanssa viihdyn hyvinkin viileessä.

No ejj, normi elämää nykyää perkele moinen, kaikki on naamakirjassa.Kahvit porisemaan, turha tässä on nukkumaan käydä. Minä jo 11 tuntia facebookissa, onko tämä paha?