Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä Ultimecia. Jos tarjoat vieraille kahvia klo 21 jälkeen, kannattaa harkita kahdesti että juotko sitä kaksi kupillista.

Niin, kannattaa juoda kolme kuppia ens kerralla ;) Just tarjosin vieraille sumpit ja kolme vahvaa kuppia voi hetken pitää taas hereillä täälläkin.

6000 viestiä, pyöreät paukkuu, boyakasha!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan paska yo.

paskoja ylioppilaita.

Halkaisin pakastimen jääsangosta juuri sopivan kokoisen ja muotoisen jääpalan 2 litran tuoppiin. Reilun puolikkaan sain 0.33l lonkerosta siihen valutettua :D

paskoja ylioppilaita.

Halkaisin pakastimen jääsangosta juuri sopivan kokoisen ja muotoisen jääpalan 2 litran tuoppiin. Reilun puolikkaan sain 0.33l lonkerosta siihen valutettua :D

Niitakin.

Tuliko sulle niin lammin taalla tropiikissa etta piti hakea vahan jaita?

Oot asian ytimessä, oon samaa mieltä tosta.

Jep. Vois menna nukkumaan, ei taa tasta parane.

Niitakin.

Tuliko sulle niin lammin taalla tropiikissa etta piti hakea vahan jaita?

Kyllä. Koira hehkuu vieressä lämpöä ja kun muijakin on kässittämätön vilukissa niin kämpässä aina 22 asteen hellelukemat. (haluaisi enemmän lämpöä, mutta minä en siihen enää kykene.)
Lomalle kunhan lähtee niin tippuu sinne viiteentoista.

Kyllä. Koira hehkuu vieressä lämpöä ja kun muijakin on kässittämätön vilukissa niin kämpässä aina 22 asteen hellelukemat. (haluaisi enemmän lämpöä, mutta minä en siihen enää kykene.)
Lomalle kunhan lähtee niin tippuu sinne viiteentoista.

Muijat osaa olla käsittämättömiä vilukissuja, aina vapisemassa. Itse kanssa viihdyn hyvinkin viileessä.

Muijat osaa olla käsittämättömiä vilukissuja, aina vapisemassa. Itse kanssa viihdyn hyvinkin viileessä.

Juurikin näin. Itse vedän myöhään syksyllä jonkun kevyen takin niskaan sen takia etten näyttäisi oudolta kävellessäni t-paidassa ja farkuissa, en siksi että olisi kylmä. Samaan aikaan muut vetävät jopa kolmea vaatekertaa päälle :david:

Jos totuttaa itsensä siihen että heti kun on vähän viileää, vedetään överikerros vaatteita päälle, niin kai sitä sitten on kylmä jo +10 kelissäkin.

Back
Ylös Bottom