Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oonko muuten koskaan näyttänyt omia muuvejani? Oon aika himskutin hyvä tanssimaan varsinkin pitkissä kalsareissa :lol2:

Uudenvuoden lupaukset: Yritän sallia itselleni enemmän hyviä juttuja, uuden harrastuksen vois aloittaa ja lupaan olla kiltti miehelleni, jos hän sen jollain tapaa ansaitsee :lol2:

Hahhaa :D Sun buudisheikkiä tullut joku kerta ihailtua :lol2:

Paree olla miehellesi hyvin kiltti, sillä hän jos joku sen ansaitsee :) Itsehän taas aion olla vähän tuhma ;)

Hah, Fitnesstukusta tuli paketti. Kaikki oli niinku kuuluukin, mut yks asia herätti vähän hilpeyttä. Siel oli niitä alennuskuponkeja... kaikki on menny vanhaks jo viikko sitten :)

Mä voisin olla ensi vuonna terveempi. Tälle syksylle taisi tulla salikäyntejä noin 7.
Sama vika.

Nyt käyny pari kertaa tällä viikolla kolmen viikon flunssan jälkeen ja VOI VITTU ko on taas paikat kipeet. Pahin on niska joka synnyttää hedarin.

Aika usein mietin, että onko tässä enään mitään järkeä koko touhussa.

Mä voisin olla ensi vuonna terveempi. Tälle syksylle taisi tulla salikäyntejä noin 7.
Voisin ottaa saman tavoitteen. Tälle vuodelle yksi monen kuukauden liikuntakielto, yksi mykoplasma, pari poskiontelotulehdusta, keuhkoputkentulehdus, ja kaiken huipuksi päädyin kolmesti ensiapuun. Punttisalikäyntejä vuodelle nolla.

Sama vika.

Nyt käyny pari kertaa tällä viikolla kolmen viikon flunssan jälkeen ja VOI VITTU ko on taas paikat kipeet. Pahin on niska joka synnyttää hedarin.

Aika usein mietin, että onko tässä enään mitään järkeä koko touhussa.

Mulla tulee jalkojen treenaamisesta ponnistuspäänsärkyä, ja juuri kun pääsee sen verran vauhtiin että loppuu niin tulee joku tauko. En tiedä onko järkeä vai ei, mutta mulla vaihtoehdot tuntuvat olevan kärsiminen tai nälkälakko.

Voisin ottaa saman tavoitteen. Tälle vuodelle yksi monen kuukauden liikuntakielto, yksi mykoplasma, pari poskiontelotulehdusta, keuhkoputkentulehdus, ja kaiken huipuksi päädyin kolmesti ensiapuun. Punttisalikäyntejä vuodelle nolla.

Itsellä ei onneksi noin paha tilanne, pelkkiä flunssia, nielutulehdus, kaksi poskiontelontulehdusta ja muutto. Viimeinen lähinnä hidaste, mutta pilke silmäkulmassa voi todeta että ainakin jalat tuli treenattua.

Huoment! Vuoden viimeinen työpäivä monella (ei mulla). Uudenvuoden lupauksia? Itse lupaan vaihtaa röökin kokonaan vapotteluun, pistää kropan kuntoon ja antaa PALJON rakkautta :)

Lupaan:

- lihottaa itseäni 30kg--->Tavoite 145kg
- aloittaa heroiinin käytön
- ryypätä joka viikonloppu ja välillä myös viikolla...

Ja taas huomaan jo tässä vaiheessa vuotta, etten taaskaan pysty pitämään lupauksiani :itku:

Oikeasti vuonna 2012 LUPAAN, ajatella myös itseäni !

Mul on uus kamera. :) Oon kituutellut kännykameran varassa ties kui pitkään. Hommasin itelleni Sony Nex5:en, kun tuli hyvä tarjous vastaan. Toi tuli nyt tuolla 16mm pannukakkuobjektiivilla, mikä ei olis ollut mun ykkösvaihtoehto, mut eiköhän tälläkin pääse alkuun. :)

Kaikkeahan sitä ois kiva luvata ja vielä kivampi toteuttaa, mutta eipä musta taida oll siihen. Vuosi alkaa työttömyydellä ja luultavasti vajoankin pitkäaikaistyöttömyyden syövereihin ja keho päivä päivältä enemmän rappiolla tästä 12h nukkumista ja 12h tietokoneella elämästä. Njoo.. Elämä on valintoja täynnä.

Mut sietäs lähettää johki orjaksi niin ehkä sielä oppis elämänhalua, kun olisi ikään kuin pakko.

Hankin uuden harrastuksen, olen armollisempi itseäni kohtaan ja yritän kuunnella kroppaa paremmin. Toisaalta yritän repiä itsestäni enemmän irti. Kirjoitan myös nämä ylös jollekin paperille, josta voi sitten katsella mitä on tullut luvattua. Täten pyrin myös järjestelmällisemmäksi, kun tuli hankittua uusi kalenterikin. Hirveästi yritystä, toivottavasti myös tekoja :rolleyes:

Ja ihan varmasti lupaan olla parempi ku muut. 120kg ja 90kg! That's my goal. :dance:

En tee mitään uuden vuoden lupauksia. Ainut toive on, että selviäisin vuodesta 2012 ilman suuren luokan mental breakdownia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom