Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli vähän tylsää töissä tänään.
"Pelataanko peliä?"
"Mitä peliä?
"No sellasta, että luetellaan eläimiä, jotka alkaa vaikka... K-kirjaimella ja sit se joka ei enää keksi ni on hävinny."
"Okei."

30min myöhemmin
"Voidaanko vaihtaa peliä?"
"Onko ehotuksia?"
"Luetellaan automerkkejä."

45min myöhemmin
"Voidaanko vaihtaa peliä?"

Työkaverin mielestä kaimaani ei ole mikään olemassa oleva eläin, myös käpytikka oli kuulema mun oman mielikuvituksen tuotetta. Automerkit hävisin viime metreillä, mutta työkaveri myönsi, ettei olisi enää itsekään keksinyt yhtään. Lopuksi pelattiin "I spy with my little eye". Ekalla kerralla se oli porsaan sisäfilee, toisella kerralla en kyllä tienny mikä se oli.

Hah, työkaveris ois varmaan ihmeissään kun kaimaani mutustelis sen varpaat!

No sitä minäkin yritin sille sanoa. Ja sit yritin selittää et se on krokotiilin kaltainen matelija, mutten voinu sanoo krokotiiliä vielä. Sitä ei nimittäin pelissä oltu vielä mainittu enkä todellakaan halunnut antaa kaverille mitään ilmaiseksi. Varsinkaan kun ei se sitä käpytikkaakaan tiennyt. Jossain vaiheessa iski tenkkapoo ja piti kysyä asiakkaan lapselta, että oisko sillä heittää yhtään k-kirjaimella alkavaa eläintä. Sieltä tuli kettu ja se oli ihan hyvä, koska sitä ei oltu vielä sanottu.

se blizball oli kyllä ihan umpisurkee, vittu mä vihasin sitä :D

No älä. Mutta toi Wakka on tällä hetkellä muuten helvetin kova hahmo, paitsi että sillä ei ole break damage limittiä. Tää on silti kivempi tapa kuin saada tarvittavat itemit.

Ja vielä enemmän perseestä on a) salamanväistely ja b) se vitun catcher chocobo.

Salamaväistely oli helppo, kuin myös chocobohaasteet. Wakalla tietysti tehokkain overdrive, joten siinä mielessä kannattaa uhrata tohon pallotteluun :)

Siis oikeastiko se oli sun mielestä helppo se viimeinen chocobopeli? Jumalauta jätkä. Mä oon niissä salamissa (hah) päässyt johonkin lukuun 187, mokasin, ja päästä katkesi verisuoni. Ehkä vielä joskus...

Siis mitä pahaa niis salamissa on :D Huone vaan ihan vitun pimeeks, sit vaikka 25 väistön välein peli paussille pariks minuutiks, että aivot reagoi taas mitä silmä näkee :)

Siis mitä pahaa niis salamissa on :D Huone vaan ihan vitun pimeeks, sit vaikka 25 väistön välein peli paussille pariks minuutiks, että aivot reagoi taas mitä silmä näkee :)

Tän mä vielä tajuan, mutta että miten toi vika lintupelleily menee hajottamatta tavaroita on käsityskykyni ulkopuolella :D

Back
Ylös Bottom