SIC-
VIP
Total Warit, jotkut kunnon ropet jne. kyllähän noita on ^^
Kyllähän noita pelaa, mutta 19h putkeen on aika hardcore suoritus. Eikö Ultimecian poikaystävä hermostunut yhtään ja tullut nalkuttamaan? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Total Warit, jotkut kunnon ropet jne. kyllähän noita on ^^
Kyllähän noita pelaa, mutta 19h putkeen on aika hardcore suoritus. Eikö Ultimecian poikaystävä hermostunut yhtään ja tullut nalkuttamaan? :D
Hah, työkaveris ois varmaan ihmeissään kun kaimaani mutustelis sen varpaat!
astioiden tiskaaminen johtaisi koko kodin puunaamiseen flow-tilan vallassa.
Höhlä, me pelataan yhdessä. Nyt se pelaa Blitzballia ja mä taktikoin.
Mäki haluun naisen, jolla on unelmaperse ja jouhevat jutut. Taitaa olla vaan toiveajattelua.Mäkin haluun naisen joka pelaa mun kanssa :haart:
Mäkin haluun naisen joka pelaa mun kanssa :haart:
se blizball oli kyllä ihan umpisurkee, vittu mä vihasin sitä :D
Siis oikeastiko se oli sun mielestä helppo se viimeinen chocobopeli? Jumalauta jätkä. Mä oon niissä salamissa (hah) päässyt johonkin lukuun 187, mokasin, ja päästä katkesi verisuoni. Ehkä vielä joskus...

Siis mitä pahaa niis salamissa on :D Huone vaan ihan vitun pimeeks, sit vaikka 25 väistön välein peli paussille pariks minuutiks, että aivot reagoi taas mitä silmä näkee![]()