Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole moneen vuoteen tullut katsottua mitään animea. Tuon Death Noten katsoin joskus ja tykkäsin siitä, mutta mun suosikit on Berserk ja Monster. Ja jos tykkää kieroutuneesta huumorista, niin sellainen kuin Bastard kannattaa katsoa. En kyllä ole itsekään mikään animefani, mutta joitain kavereita on ja niiltä on saanut joskus hyviä vinkkejä.

Onneksi arki jatkuu, niin saa jotain rotia tähän nukkumiseen. Olen tässä nyt 3 päivää putkeen nukkunut 12h/vuorokausi. Tänä yönä heräsin klo 05 ihan virkeänä ja ajattelin, että nyt ei varmaan yksinkertaisesti nukkumaan enää. Ja paskat, nukahdin uudelleen ja heräsin vasta kun oli 11h mittarissa.

No mäki tos kerkesin jo taas tottuu menee kolmen aikaa nukkuu ja heräilee puolen päivän aikaa ni nyt ku pitiki koittaa mennä ajois nukkuu, eli n. puolilta öin ja herätys olis ollu kuudelt ni ei tullu mitää :D seiskalta sain itteni ylös sit.. tai vähä jälkee.. :D Onneks on liukuvat työajat :D

Noin minäkin tahtoisin tehdä. Mutta ei onnistu, koska täällä on kellokortit ja saldoja menis liikaa. Vähän mua ärsyttää nämä kellokorttijärjestelmät.
Tuo on ihan saatanan keksimä vekotin. Onneks ei ole ollu moneen vuoteen sellaista firmaa, missä tuota ois joutunut käyttämään. Tosin on ollu kyllä tuntikirjaus sitten muilla tavoilla. Tällä hetkellä ei onneksi ole edes tuotakaan hirveämmin.

Hah! En itekkään tykänny animesta alunperin, ennenkö kavereiden kanssa tuli katottua pari jaksoa Narutoa vuosia sitten. :D
Kannattaa vilkasta Mushishi, hieman erilainen anime.

En katso enaa yhtaan mitaan animea. Eilenkin meni sellaiset 10h Death Noten parissa koska kun alan katsomaan jotain sarjaa, en pysty lopettamaan ennen kuin tiedan mita siina tapahtuu. Tassa kavi onneksi niin etta lempihahmoni kuoli, joten jaljella olevia n. 10 jaksoa en sitten halunnut katsoa :D

Pysyn EastEndersissa. Se tulee ma,ti, to ja pe iltaisin eika useammin voi katsoa.

10 h nyt ei tunnu missään. Joulupäivänä meni kevyesti 19h pleikkarin äärellä, aamuseiskalta oli kyllä pakko mennä nukkumaan. Ei ole vissiin mitään toleranssia kahville enää meikäläisellä.

10 h nyt ei tunnu missään. Joulupäivänä meni kevyesti 19h pleikkarin äärellä, aamuseiskalta oli kyllä pakko mennä nukkumaan. Ei ole vissiin mitään toleranssia kahville enää meikäläisellä.

Kieltamatta mua vahan huolestutti kun se 10h meni niin siivilla. Siita paattelin etta parempi lopettaa ajoissa...

Miksei noin voi kayda ikina minkaan hyodyllisen asian parissa? Luen jotain ihanaa EU-laista kertovaa tiiliskivea ja hupsis, yhtakkia onkin kulunut koko paiva ja kirja on kivasti luettu! Tai sit et astioiden tiskaaminen johtaisi koko kodin puunaamiseen flow-tilan vallassa.

Olen näemmä muuttunut näkymättömäksi. :jahas:

Olin salilla pukkarissa jonkun tytön kanssa. Tyttö lähti vekeen ja sammutti mennessään pukkarista valot. Jäin seisomaan suu auki pimeään huoneeseen, että mitä hittoa.

Back
Ylös Bottom