Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisi olla mahdollisuuksia harrastaa! Saisi vähän leikata vaikka jostain turhasta byrokratiasta ja rakentaa niin maan perkeleesti skeittiparkkia, nuorisotaloa ja liikuntahalleja joissa harrastaminen olisi ilmaista. Jos ei ole harrastuksia niin hengailuksihan se menee ja koko ajan vaan lapsista tulee nopeammin teinejä.

Tosin, kyllä se meilläkin aika aikasin alkoi, siiderin kittaaminen ja urpoilu jne. Ja jotain faijan juttuja kun on kuunnellut niin kyllä sitä ennenkin osattiin, meidän jutut oli aika kesyjä niihin verrattuna. :D

Mä uskon että se harrastaminen on avain, varsinkin nuorilla pojilla pitää olla sitä aktiviteettia niin maan perkeleesti, varsinkin jos on tämmöinen vähän yliaktiivinen tyyppi kuten mä.

Itsehän tein tätä jo 10vuotiaana :D

Haha :D Itse olin himassa leikkimässä Barb... siis pelaamassa koneella tuon ikäisenä.

Nii ja huomenna nään sut hukassa Ideaparkissa? :D

Älä herranjestas pelottele. Jotain on pahasti vialla jos minun täytyy mennä Ideaparkkiin. Tosin silloin minut tunnistaa vielä helpommin, kun olen täydessä taisteluvarustuksessa, että selviäisin pihalle sieltä edes.

Älä herranjestas pelottele. Jotain on pahasti vialla jos minun täytyy mennä Ideaparkkiin. Tosin silloin minut tunnistaa vielä helpommin, kun olen täydessä taisteluvarustuksessa, että selviäisin pihalle sieltä edes.

Ootpas tylsä :D itehän aattelin johki keskusaukion kahvilaan mennä siemailee kupposta kuumaa
ja kattella sitä panikoitunutta väkimäärää ku se näky näyttää lähinnä muurahaispesältä :D

Hyi kun joku voikaan haista noin pahalle tupakalta tulon jälkeen, yhh. Ite kun ei enää polta ja sitten duunikaverit käy vähän väliä röökillä ja tulee hengaamaan tohon viereen sen jälkeen, niin joutuu haistelemaan jälkitupruja.

Vali vali.

Tänään jatkuu operaatio hiusten värjäys, ja tarkoituksena saada violettia raitaa. Eilen jo tein, mutta jäi haaleaksi joten pitää tehdä uusiksi.

Ei tupakanhaju vielä mitään. Mun yks työkaveri haisee tosi pahalle. Sellainen lihavan naisen imelä hikihaju :urjo: Mä aina kärsin kun pitää mennä sen selän taakse neuvomaan jotain.

Onpa kivaa... nukuin pommiin, en ehtinyt juoda kotona aamukahvia eikä päivälläkään ole tullut tilaisuutta kofeiinivajeen korjaamiseen ja nyt särkee päätä niin helvetisti ja olo on muutenkin kuin darraa potevalla zombiella :wall:.

Onpa kivaa... nukuin pommiin, en ehtinyt juoda kotona aamukahvia eikä päivälläkään ole tullut tilaisuutta kofeiinivajeen korjaamiseen ja nyt särkee päätä niin helvetisti ja olo on muutenkin kuin darraa potevalla zombiella :wall:.
Lopeta kokonaan. Loppuu noi pääkivut ja muut ongelma.

Lopeta kokonaan. Loppuu noi pääkivut ja muut ongelma.

Ei toinna, kofutabletteja vaan varalle nopeisiin aamuihin :)

230623_2075576377417_1485187365_32348928_3358028_n.jpg

Plääh, piti siivota tänään, mutta viivähti toi nukkuminen pikkasen. Puoliltapäivin vasta ylös, vaikka kello soikin jo 9.30. Toisaalta, hyvä on nukkua kun silloin menee aikakin paljon nopeammin.

Sain äsken nauraa. Yksi työkaveri jolla on kaksi parikymppistä aikuista lasta kiroili kun pitää lähteä viemään niitä ostoskeskukseen. Kysyin, että miksi ne eivät mene itse, kun kummallakin on ajokortti ja auto. Eivät kuulemma pysty, kun eivät osaa ajaa ostarille :D Mua aina naurattaa noi parikymppiset juuri täysi-ikäiset aikuiset jotka ovat niin aikuisia, mutta sitten äiti ja isä hoitaa kaiken.

That-date-sure-blew.png

Sain äsken nauraa. Yksi työkaveri jolla on kaksi parikymppistä aikuista lasta kiroili kun pitää lähteä viemään niitä ostoskeskukseen. Kysyin, että miksi ne eivät mene itse, kun kummallakin on ajokortti ja auto. Eivät kuulemma pysty, kun eivät osaa ajaa ostarille :D Mua aina naurattaa noi parikymppiset juuri täysi-ikäiset aikuiset jotka ovat niin aikuisia, mutta sitten äiti ja isä hoitaa kaiken.

Mita helvettia :D Ihme penskoja.

Ma olen kylla itsekin talla hetkella aidin luona hemmoteltavana. En tosin pode huonoa omatuntoa hemmoteltavana olemisesta koska aitikin nauttii kun saa tyttarensa pitkasta aikaa kotiin. Aiti teki mulle pyynnosta juustokakkua toissapaivana :haart:

Maanantaina olisi autokoulun teoriakoe. Olin lusmu ja jatin kakkosvaiheen tekematta viime vuonna joten molemmat kokeet (teoria ja inssi) pitaa nyt kayda uusiksi. Ei haittaisi yhtaan jos olisi pelkka inssi mutta teoriakoe on vaikea :jahas: "Jos nopeutta on 80km/h, miten pitka on jarrutusmatka?" "No en tieda, otan riskin ja auto pysahtyy silloin kun on pysahtyakseen."

"Jos nopeutta on 80km/h, miten pitka on jarrutusmatka?" "No en tieda, otan riskin ja auto pysahtyy silloin kun on pysahtyakseen."

Repesin. :lol2:

Back
Ylös Bottom