Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kummipojalle Kung Zhu petsi. Hommasin Ninja Warriorin, mustavalkoisen ja sille vielä helvetin hienon haarniskan. Ihme leluja noilla ipanoilla nykyään oikeesti... :D Pääkipuinen minä vois kaivata pian unta.

No loistavaa että ees joku löyty, vaikkei se juuri se tietty ollukkaa :D Joo kummityttö kans hulluna noihin petzeihin ja brätzeihin ja mitä näitä ny oli :D
"kun minä olin nuori..." :D

Ne on niitä zhu zhu petsejä :D

Miten kukaan voi haluta noita? Ne on ihan hirveitä. VITUN HAMSTEREITA. Pitääkö tässä alkaa ostaa kummilapsille Dostojevskia, vai ovatko 11-vuotiaat jo pilalla? Tuo alle vuoden ikäinen on sentään toistaiseksi turvassa (järkevät vanhemmat).

Miten kukaan voi haluta noita? Ne on ihan hirveitä. VITUN HAMSTEREITA. Pitääkö tässä alkaa ostaa kummilapsille Dostojevskia, vai ovatko 11-vuotiaat jo pilalla? Tuo alle vuoden ikäinen on sentään toistaiseksi turvassa (järkevät vanhemmat).

Lapsethan niitä voi haluta..huolestusin jos vanhemmatkin! Tosin onhan ne helpompia ku oikeet hamsterit :D
Entiä noista 11-vuotiaista, mut kummityttö 5v on ainaki ihan zhu zhujen vallassa :D (ja sillä on OIKEEKIN hamsteri kotona) :)

Mä en tiiä. Kummipoika on 4-vuotias. Mulla henkilökohtasesti menee hermo niihin ääniin, mut aika iloiseksi ne karvahirviöt lapsia tekee. Eikä ne nyt ehkä älyttömimpiä leluja ole. Henkilökohtaisesti en haluaisi lapsilleni yhtään bratz-nukkea.

Legot on parhautta. Meil oli vuodevaatelaatikko täynnä pikkulegoja ja niitä rommuutettiin oikee eholtaan asti ku joku yksi tietty pala oli hukassa.

Se on kyllä jännä, miten ne palat muistaa. Että mulla on varmasti sellanen pieni pyöreä just sen värinen jossain.

187133_100002109117504_7117604_n.jpg

edit. Mulla on Pirates of the Caribbean -legoja. Ihan huippuja.

Muistatte varmaan ne Technic-legot :kuola: Voi sitä joulua kun sai sellasen pienen moottoroidun auton, jota ohjattiin johdon päässä olevalla kolmella isolla patterilla toimivalla pötkylällä.
Se isoin auto (varmaan lähemmäs puoli metriä pitkä, jousitukset yms.) jäi saamatta, mutta vielähän tuon vois hankkia....:p

Legoja parempia leluja ei kyllä olekaan. Siitä on kyllä aikaa, kun viimeksi on rakennellut. Jos jouluna porukoilla innostuisi. Technic-Legot varsinkin oli ihan parhaita, pari isoa Formulaa oli. Sitten oli joku tukkirekka ja motskari ja vaikka mitä. Perkele, tahdon rakentamaan Legoja!

Back
Ylös Bottom