Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olin pikkusena ihastunu mun yhteen lego-ukkeliin :D :D :D

:D

Kun minä olin pieni, oli näitä:

Fabuland_Figures_2.jpg

Ei ole enää.

Kai sitä vielä kärsii ton maitorahkapurkin syödä, vaikka se on ollu n 19 tuntia huoneenlämmössä?

Siis oikeesti, mitä vittuja ne on ne hamsterit, jotka elävät prinsessalinnassa ja niillä on jotain hevovaunuja ja kauneushoitoloita? Jumalauta.

Tätä se nykymaailma näköjään on. Pikkutytöt leikkii kauneushoitoloilla jo pienestä pitäen, "rikas aviomieshamsteri myydään erikseen".

Tänään vuoden viimeinen tentti. Onneksi. Pääsee takaisin jatkamaan treenejä tuon tenttiurakan jälkeen ja pääsee nukkumaan oikein kunnolla.

Oon nauranu pitkästä aikaa vanhaa kunnon klassikkovideota vuosien takaa. Taidan viettää iltapäivän katsoen tätä uudestaan ja uudestaan

Kylläpäs se naurattaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nykylapsilla on tosi hienoja leluja, mutta vähän sääliksi käy ainakin poikia kun tekemisiä valvotaan kauhean tarkkaan. Omallakin lapsuuden asuinalueella on kaikki metsät jyrätty ja rakennettu täyteen taloja. Tilalla on pienet aidatut pihat, siinä sitten nurmikolla pitäisi lapsen möllöttää äidin valvojan silmän alla.

Me saatiin juosta metsissä ilman mitään valvontaa, miekkailtiin, riehuttiin ja hypittiin jossain autiotaloissa. Aina joskus sattui, välillä pahemminkin, mutta miten hienoa aikaa se oli! Kaikki kuitenkin selvisi hengissä. Ja ei niitä vammoja menty ikinä itkemään vanhemmille, ne piti kestää, pelkona oli se että äiti kieltää osallistumisen. :D

e. Jos mä saan skidejä, niin muutan kyllä vähän johonkin kauemmaksi Helsingistä, metsää pitää olla! Mä uskon että metsässä riehuminen on lapsen kehitykselle tärkeä juttu. :D

Toisaalta, minusta ja mun kavereista tuli kyllä täysiä idiootteja joten voin olla väärässäkin.

Me saatiin juosta metsissä ilman mitään valvontaa, miekkailtiin, riehuttiin ja hypittiin jossain autiotaloissa. Aina joskus sattui, välillä pahemminkin, mutta miten hienoa aikaa se oli! Kaikki kuitenkin selvisi hengissä. Ja ei niitä vammoja menty ikinä itkemään vanhemmille, ne piti kestää, pelkona oli se että äiti kieltää osallistumisen. :D.

Haha, niinhän tuo menee. Sitä vanhempi mies, niin sitä rankempia leikkejä on nuoruudessa harrastettu. Nykyisin pojille pistetään Michelin-puvut päälle kun kukaan ei ole niitä vahtimassa, eihän siinä enää ole mitään hauskaa. Tosin toinen, mitä en ymmärrä, niin täällä ainakin nykymukulat tuntuu siirtyvän noihin varhaisteinijuttuihin aina vaan aikaisemmin. Jotkut 12 vuotiaat seisokelee jo iltaisin kaupungilla sylkemässä ringissä ja polttamassa tupakkaa. Varmaan jos itse saan joskus lapsia, niin pidän puhuttelun kukista ja mehiläisistä ja tupakoinnin haitoista 8 vuotiaalle.

Tätä se nykymaailma näköjään on. Pikkutytöt leikkii kauneushoitoloilla jo pienestä pitäen, "rikas aviomieshamsteri myydään erikseen".

Tänään vuoden viimeinen tentti. Onneksi. Pääsee takaisin jatkamaan treenejä tuon tenttiurakan jälkeen ja pääsee nukkumaan oikein kunnolla.

*reps*

Nii ja huomenna nään sut hukassa Ideaparkissa? :D

Haha, niinhän tuo menee. Sitä vanhempi mies, niin sitä rankempia leikkejä on nuoruudessa harrastettu. Nykyisin pojille pistetään Michelin-puvut päälle kun kukaan ei ole niitä vahtimassa, eihän siinä enää ole mitään hauskaa. Tosin toinen, mitä en ymmärrä, niin täällä ainakin nykymukulat tuntuu siirtyvän noihin varhaisteinijuttuihin aina vaan aikaisemmin. Jotkut 12 vuotiaat seisokelee jo iltaisin kaupungilla sylkemässä ringissä ja polttamassa tupakkaa. Varmaan jos itse saan joskus lapsia, niin pidän puhuttelun kukista ja mehiläisistä ja tupakoinnin haitoista 8 vuotiaalle.

Itsehän tein tätä jo 10vuotiaana :D

Back
Ylös Bottom