Sanze
Friba-apina
Paska jätkä!
no nii munki mielestä.. :D mut jos se olis ollu oikee ihminen ni se ois ollu varmaa tosi HOT :D hah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska jätkä!
Mä olin pikkusena ihastunu mun yhteen lego-ukkeliin :D :D :D
:D
Kun minä olin pieni, oli näitä:
Ei ole enää.
Näitäkö meinaat? :D
Juu ei se tollane sentää ollu.. ;D Se oli sellane haiden kanssa sukeltaja :D
Kai sitä vielä kärsii ton maitorahkapurkin syödä, vaikka se on ollu n 19 tuntia huoneenlämmössä?
Kai sitä vielä kärsii ton maitorahkapurkin syödä, vaikka se on ollu n 19 tuntia huoneenlämmössä?
Siis oikeesti, mitä vittuja ne on ne hamsterit, jotka elävät prinsessalinnassa ja niillä on jotain hevovaunuja ja kauneushoitoloita? Jumalauta.
Me saatiin juosta metsissä ilman mitään valvontaa, miekkailtiin, riehuttiin ja hypittiin jossain autiotaloissa. Aina joskus sattui, välillä pahemminkin, mutta miten hienoa aikaa se oli! Kaikki kuitenkin selvisi hengissä. Ja ei niitä vammoja menty ikinä itkemään vanhemmille, ne piti kestää, pelkona oli se että äiti kieltää osallistumisen. :D.
Tätä se nykymaailma näköjään on. Pikkutytöt leikkii kauneushoitoloilla jo pienestä pitäen, "rikas aviomieshamsteri myydään erikseen".
Tänään vuoden viimeinen tentti. Onneksi. Pääsee takaisin jatkamaan treenejä tuon tenttiurakan jälkeen ja pääsee nukkumaan oikein kunnolla.
Haha, niinhän tuo menee. Sitä vanhempi mies, niin sitä rankempia leikkejä on nuoruudessa harrastettu. Nykyisin pojille pistetään Michelin-puvut päälle kun kukaan ei ole niitä vahtimassa, eihän siinä enää ole mitään hauskaa. Tosin toinen, mitä en ymmärrä, niin täällä ainakin nykymukulat tuntuu siirtyvän noihin varhaisteinijuttuihin aina vaan aikaisemmin. Jotkut 12 vuotiaat seisokelee jo iltaisin kaupungilla sylkemässä ringissä ja polttamassa tupakkaa. Varmaan jos itse saan joskus lapsia, niin pidän puhuttelun kukista ja mehiläisistä ja tupakoinnin haitoista 8 vuotiaalle.