Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuules nyt ihmemies He-Man! Mulle tulee hirvittävästi entistäkin paskempi omatunto kun sä puhut tommosia :D Hmh. Onneks tulevalla viikolla ehtii näppärästi hoitaa treenit niin että varmasti fiilis korjautuu.
Jos elämässä ei ole ku reenit ja koulu ja neki menis vituiks ni kyllä se saattais ottaa aivoon :D Ajattele se vaikka silleen. Prirosointeja noi vaan on.

Jos elämässä ei ole ku reenit ja koulu ja neki menis vituiks ni kyllä se saattais ottaa aivoon :D Ajattele se vaikka silleen. Prirosointeja noi vaan on.

Totta. Mä teen ihan mielelläni vähän myönnytyksiä tiettyjen asioiden suhteen. Mun elämä ei kaadu siihen, jos sali jää viikoksikin. Mä ehdin sinne kyllä. Prioriteetit kohdalleen :)

Olipas hienoa käydä lenkillä kahden innokkaan koiran kanssa. Maassa muutama sentti lunta. Sopivasti pakkasta. Puut kuurassa. Taivaalla utupilveä ja todella kirkas kuu. Jouluvaloja oli melkeen joka pihalla. Yhtään autoa ei tullut vastaan. Ekan kerran oli hiukan fiilis, että joulu on tulossa.

Totta. Mä teen ihan mielelläni vähän myönnytyksiä tiettyjen asioiden suhteen. Mun elämä ei kaadu siihen, jos sali jää viikoksikin. Mä ehdin sinne kyllä. Prioriteetit kohdalleen :)
Ja mun elämä kaatuu jos ei ole niitä rytmejä joihin kuuluu noi reenit. Se on miten tän elämän näkee, kukin tavallaan. Toki jos multa kysytään ni te muut ootte hulluja ja minä nero, en ymmärrä moista tapaa elää.

Ja mun elämä kaatuu jos ei ole niitä rytmejä joihin kuuluu noi reenit. Se on miten tän elämän näkee, kukin tavallaan. Toki jos multa kysytään ni te muut ootte hulluja ja minä nero, en ymmärrä moista tapaa elää.

Sä oot tommonen Nuuskamuikkunen. Elät omalla tavallasi eikä sitä saa muut sekoittaa :)

Ötyä...
...Jos siirtyis sohvalta, vaikka sänkyyn koisimaan....

^^no voit alottaa ajoissa sen keitottamisen:D. Ite vois siirtyä nukkumaan pikkuhiljaa. Oli muuten komea voitto eilen. Unkarin lahja kiekolle on aika sympaattinen kaveri

^^no voit alottaa ajoissa sen keitottamisen:D. Ite vois siirtyä nukkumaan pikkuhiljaa. Oli muuten komea voitto eilen. Unkarin lahja kiekolle on aika sympaattinen kaveri

Voisin alottaa, jos vain olisi :D Pitää odottaa, että kaupat aukeaa. Oli kyllä komea voitto SaiPasta, olisi pitänyt lähteä pubiin katsomaan.

Back
Ylös Bottom