Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitäpä juuri. Vaihteeksi kolme tuntia unta takana, saatana.

Samat on takana täälläkin päässä, mutta ei oikein osaa vituttaa kun on mitä mainioin viikonloppu takana. Pikkujouluja ja sen sellaista..

mating_rabbits.jpg

Ei muuta kun messevät viikon alut till alla!

Katos, joku on ottanut Kairan kuvan nahkaansa. Toihan sopis Xairankin selkään, niin voisi muistella vanhana tätinä miten hemaiseva onkaan nuorena ollut.

Jäi taas yö nukkumatta. Katsotaan miten pitkään pysyy töissä hereillä.

Ja hyvää huomenta :) kivasti pakkanen tuossa pisti posket punottamaan, hetki vielä odotellaan auton lämpenemistä ja sit vauhdilla salille tekemään jotain mikä varmaan tappaa mut, eli aerobista.

Kurkkukipu on kääntymässä flunssaksi ja on vaikuttamassa pahasti aivotoimintaan. Jumitin yksinkertaisessa tehtävässä melkein tunnin, kun idea ei auennut mulle sitten millään. Saa nähdä miten tentti menee huomenna :jahas: Jos mulla on yhtään tuuria tälle vuodelle, niin tämä on ihan ohimenevä köhä.

Heheh. Mulla on facebookissa kaverina joku tytto jota en sinansa edes tunne kunnolla, kaytiin vaan samaa koulua ja joskus muistan nahneeni sen. Asken tytto lisasi kuvan tuoreesta tatuoinnistaan, jossa lukee "take a chances, life won't wait". Joku kommentoi siihen "tosi hieno, mutta eiks tossa oo kirjoitusvirhe?". Tekisi hirveasti mieli tykata kommentista mutta en tieda olisiko se liian ilkeaa :D

Heheh. Mulla on facebookissa kaverina joku tytto jota en sinansa edes tunne kunnolla, kaytiin vaan samaa koulua ja joskus muistan nahneeni sen. Asken tytto lisasi kuvan tuoreesta tatuoinnistaan, jossa lukee "take a chances, life won't wait". Joku kommentoi siihen "tosi hieno, mutta eiks tossa oo kirjoitusvirhe?". Tekisi hirveasti mieli tykata kommentista mutta en tieda olisiko se liian ilkeaa :D
Olispa kiva, jos joku ottaisi suomeksi tatuoinnin "Tartu tilaisuudet, elämä ei odota" :D

Olispa kiva, jos joku ottaisi suomeksi tatuoinnin "Tartu tilaisuudet, elämä ei odota" :D

:lol2:

En viitsinyt tykata. Seuraan kylla mielenkiinnolla etta mita tytto vastaa kommenttiin. Ei ole tainnut itse edes tajuta kirjoitusvirhetta.

Tuosta Alyssan viestistä tulee väkisin mieleen nuo surullisen kuuluisat muut vastaavat tekstit. Omasta mielestä ei kannata lähtee tatuoimaan mitään, jos ei ole varma, mitä se tarkoittaa. Nuo kiinalaiset kirjoitukset on ihan parhaita. Rakkaudesta tulee helposti kattilankansi jne jne. Noin kärjistetysti.

Back
Ylös Bottom