Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuosta Alyssan viestistä tulee väkisin mieleen nuo surullisen kuuluisat muut vastaavat tekstit. Omasta mielestä ei kannata lähtee tatuoimaan mitään, jos ei ole varma, mitä se tarkoittaa. Nuo kiinalaiset kirjoitukset on ihan parhaita. Rakkaudesta tulee helposti kattilankansi jne jne. Noin kärjistetysti.

Jos mun olisi pakko tatuoida itseeni kiinalainen merkki, valitsisin sellaisen mika tarkoittaa kevatkaaryletta. Tai nuudelikeittoa.

Pitäisi enklanti edes sen verran taipua, että huomaa tuon virheen! Jos taas ei kieltä ymmärrä, miksi tatuoida sitä itseensä? En ymmärrä, sama jossain kiinassakin.

Joo, samaa mieltä Alyssan kanssa, jos jotain kiinaa pitäisi tatuoida niin se kanakeitto tms. olisi tosi jees.

Tuosta Alyssan viestistä tulee väkisin mieleen nuo surullisen kuuluisat muut vastaavat tekstit. Omasta mielestä ei kannata lähtee tatuoimaan mitään, jos ei ole varma, mitä se tarkoittaa. Nuo kiinalaiset kirjoitukset on ihan parhaita. Rakkaudesta tulee helposti kattilankansi jne jne. Noin kärjistetysti.
Joskus kun noita joutui tankkaamaan, niin pikkuisella virheellä tuli isoveljestä hirviö, ja taivaasta turma.

Ehkä tuo "take a chances" on sellaisenaan nerokas vitsi?

Onhan noita mitkä englanniksi voi kolahtaa, mutta suomeksi on täyttä kuraa.
Life is a bitch
Honor in blood
Too fast to live...

:lol2:

En viitsinyt tykata. Seuraan kylla mielenkiinnolla etta mita tytto vastaa kommenttiin. Ei ole tainnut itse edes tajuta kirjoitusvirhetta.

Tai sitten on tajunnut, mut ei kehtaa kommentoida mitään sinne. Kohta poistaa koko kuvan ja lähtee itkien tatskaajan luokse.

Tai sitten on tajunnut, mut ei kehtaa kommentoida mitään sinne. Kohta poistaa koko kuvan ja lähtee itkien tatskaajan luokse.

Vahan aikaa sitten tuli vastaus. Kyseessa ei kuulemma ole s-kirjain vaan fonttiin kuuluva kiemura. Fair enough, mutta miksi tehda kiemura joka nayttaa ihan kaunokirjoituksen s-kirjaimelta? Varsinkin tollaisessa kohdassa. En tajua.

Koko tatuointi nayttaa muutenkin 12-vuotiaan tekemalta (epasymmetrinen, kirjaimet pain vittua ja kirjainten valit vaihtelevat kovasti) ja tytto viela suosittelee tekijaa kommenteissaan.

En ole ikinä kuullut, että kukaan dissaisi tatuoinnin tekjiäänsä, tai sitä omaa tatuointiaan. Kai sitä on aika vaikea myöntää.

En ole ikinä kuullut, että kukaan dissaisi tatuoinnin tekjiäänsä, tai sitä omaa tatuointiaan. Kai sitä on aika vaikea myöntää.

Niin kai. Ja ensimmainen kuva varsinkin on monelle sellainen ettei sita oikein osaa katsoa objektiivisesti. Itse olin pikkulintuuni tyytyvainen ensimmaiset 4 vuotta, minka jalkeen totesin etta ei se kylla oikeasti kovin hyvin tehty ole. Nythan siita on puolet tuhoutunut palovamman myota joten enaa ei haittaa huono teko :rolleyes:

Maitorahkan sekaan glögiä. Ehkä mä yritän viedä joulun pikkasen liian pitkälle :D

Ma tein noin joskus kun funlightit sun muut olivat loppu ja kaapissa oli pelkkaa glogitiivistetta. Ihan hyvaa se on!

Paivan kysymys: Miksi kipeana ollessa aani menee matalaksi ja kaheaksi? Kiva yrittaa puhua normaalisti kun kuulostaa ihan miehelta :jahas:

8h koulupäivä ja sitten melkee 2h salilla. Nyt on semmonen olo että vois lyödä naaman tähän pastalautasen päälle ja alkaa tutimaan.

8h koulupäivä ja sitten melkee 2h salilla. Nyt on semmonen olo että vois lyödä naaman tähän pastalautasen päälle ja alkaa tutimaan.

Joka päivä 9-10h töissä ja melkein 2h salilla :o semmonen olo että vois lyödä sua pastalautasella naamaan :D

No omasta kokemuksesta se 8h istuminen on rankempaa ku 8h työnteko (joka ei siis oo istumatyötä)

No omasta kokemuksesta se 8h istuminen on rankempaa ku 8h työnteko (joka ei siis oo istumatyötä)

Joo, riippuuhan tuo. Jos pitää päätä vaiva tuon 8h, niin se on uuvuttavaa, mutta jos vaan nukkuu luennoilla, niin koulupäivän jälkeen on pirteä ;) Tässä jaksossa oli itsellä jonkin sortin ennätys koululla kun olin 12h ja painelin siitä vielä treenaamaan.

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1323713351.859275.webp
    ImageUploadedByTapatalk1323713351.859275.webp
    23,5 KB · Katsottu: 215

8h luennoilla on noin 6h hyvää unta! :lol2: Onneksi en ole vielä tentissä onnistunut nukahtamaan, mutta muuten on tunnit usein menneet leuka rintaa vasten levätessä... ensimmäisessä rivissä opettajan silmien alla.

Back
Ylös Bottom