Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Judis, jotain vähän hienompaa oli miehessä, vaikkakin tuo lehmätatska on aika hervoton :D

Aivan, ymmärrän.

weird_stuff_cool_crazy_offbeat_most_tattooed_woman_25_200907241628135915.webp

No se on ihan oikeesti, joka vuosi vaan hullumpaa!
Maanantaista alkaa taas sama tylsä oravanpyörä. :jahas:

Herra aurinko alkaa kuullostaa ihan minulta. Ei kannata lähteä tälle synkälle yhteiskunnanhylkiön tielle.

Tosin mulla on nykyään aika mukavan olonen työpaikka joten ei ressaa yhtään. Se tietty hieman että sopmimusta on jouluun asti :jahas:

Asennoitumiskysymys sanon minä. Itse pidän siitä, että voin ajatella maanantain olevan mahdollisuus muuttaa monia asioita ja tehdä ne toisin :) Tosin viime aikoina on ne jokuset perjantaitkin tuntuneet aika hyviltä päiviltä, mut siitä saa vaan kiittää Tepeä :)
No joo. Ainahan se asiaa auttaa, että ei tarvii yksin tallustaa. :) Asennekysymyshän se täysin onkin.

Judis, jotain vähän hienompaa oli mielessä, vaikkakin tuo lehmätatska on aika hervoton :D
Olen varma, että tuossa aiemmin luki miehessä, mielessä sijasta? :D Vai näenkö jo harhojakin... Kuhan kiusaan vaan. :P

Herra aurinko alkaa kuullostaa ihan minulta. Ei kannata lähteä tälle synkälle yhteiskunnanhylkiön tielle.
Tosin mulla on nykyään aika mukavan olonen työpaikka joten ei ressaa yhtään. Se tietty hieman että sopmimusta on jouluun asti :jahas:
En ole lähössä mihinkään yhteiskunnan hylkiön tielle ja tuskin kukaan meistä on?
Mulla sama homma tuon työpaikan kanssa... Jatko vaan mietityttää. Parhaani toki teen. :)

Edit.

Back
Ylös Bottom