Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, ymmärrän.
No se on ihan oikeesti, joka vuosi vaan hullumpaa!
Maanantaista alkaa taas sama tylsä oravanpyörä. :jahas:
No joo. Ainahan se asiaa auttaa, että ei tarvii yksin tallustaa.Asennoitumiskysymys sanon minä. Itse pidän siitä, että voin ajatella maanantain olevan mahdollisuus muuttaa monia asioita ja tehdä ne toisinTosin viime aikoina on ne jokuset perjantaitkin tuntuneet aika hyviltä päiviltä, mut siitä saa vaan kiittää Tepeä
![]()
Asennekysymyshän se täysin onkin.Olen varma, että tuossa aiemmin luki miehessä, mielessä sijasta? :D Vai näenkö jo harhojakin... Kuhan kiusaan vaan. :PJudis, jotain vähän hienompaa oli mielessä, vaikkakin tuo lehmätatska on aika hervoton :D
En ole lähössä mihinkään yhteiskunnan hylkiön tielle ja tuskin kukaan meistä on?Herra aurinko alkaa kuullostaa ihan minulta. Ei kannata lähteä tälle synkälle yhteiskunnanhylkiön tielle.
Tosin mulla on nykyään aika mukavan olonen työpaikka joten ei ressaa yhtään. Se tietty hieman että sopmimusta on jouluun asti :jahas:

Nimenomaan :D Onkohan mun parempi irstauspuoliskon päässyt jo kotiin ja pelipaikoilleElämä on kivempaa ku on pikkasen irstautta mielessä!
Tepee? Oletko sinä täällä?Nimenomaan :D Onkohan mun parempi irstauspuoliskon päässyt jo kotiin ja pelipaikoilleTepee? Oletko sinä täällä?
Hyvä kuulla sinusta armaaniTäällä ollaan!!!