Ei mitään uutta länsirintamalta.Mitenkäs sankareiden viikonloppu sujui?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään uutta länsirintamalta.Mitenkäs sankareiden viikonloppu sujui?
Täällä on levätty ja urheiltu koko vkl.
Ite on tullut kyllä löysäiltyä ihan hirvittävällä tavalla, nyt pitää pistää Kairan perse taas lujille ja palata ruotuun!Hempeilyä ja laatuaikaaTällä pitäis taas pärjätä pari viikkoa vaikka tiukkaa tekee jo ajatuskin.

Sun pitää hommata elämääs jotain säpinääEi mitään uutta länsirintamalta.

Väännä vaan veistä haavassa :DTäällä onneksi vain kuusi päivää, vaikka sekin ärsyttää![]()
Reenatessa ja purnatessa?
Sun pitää hommata elämääs jotain säpinää![]()
Jumankekka, sun viikonloppu on ollut paljon rouheempi kuin mun. Mä en tehnyt mitään noin hurjaa, mutta sentäs kerran kävi viikonlopun aikana mielessä, että väännän niskat nurin yhdeltä luontokappaleelta :D Ai niin ja sunnuntaina kävelyllä näin lumikon, se ehkä kruunas koko viikonlopun hurjuudenEn treenannut viikonlopun aikana kuin kerran. Loput ajasta kirjoitin testamenttiani, varasin hautapaikan ja itkin itseäni uneen heräten aina uudelleen.

Älä sano noin :D hih!Nääh, siitä kuitenkaan mitään tule.
Väännä vaan veistä haavassa :D
Meinaaks toi ankaraa kyykkytreeniä :D
Älä sano noin :D hih!
Eiks noita oloja oo välillä ihan kaikilla. Aikansa se ottaa ja sit ku rupee taas sujumaan ni jukran pujut että elämä onkin mukavaaMiks en sanos? Nyt vaan on semmonen olo, että ei mistään mitään tule.

Aikansa se ottaa ja sit ku rupee taas sujumaan ni jukran pujut että elämä onkin mukavaa![]()
Onhan se niinkin...Eiks noita oloja oo välillä ihan kaikilla. Aikansa se ottaa ja sit ku rupee taas sujumaan ni jukran pujut että elämä onkin mukavaa![]()
Oot sä vaan yks murumussukkaNiin varmaan.

Hullunjouluntauti :lol2: Välillä pitää vähän purnata. Kyllä mäkin välillä, mut sit aina muistan, et kohta on maanantai ja muistan miten ihanaa elämä voikin olla. Ei mutta nyhän mä vasta hokasin, et huomennahan se taas on täällä. Maanantai :haart:Onhan se niinkin...
Ei tässä mitään valittamisen aihetta ole, kuhan nyt vaan purnaan.![]()
Ärsyttää joulu ja kaikki muu siihen liittyvä "hullunjouluntaudin" oireet ihmisillä. :lol2:
Oot sä vaan yks murumussukka![]()
Periaatteita pitää olla :D Jos tuota asennetta voi periaatteeksi sanoaEn ole kenellekään muru ja vielä vähemmän mussukka hymiön kera.

No se on ihan oikeesti, joka vuosi vaan hullumpaa!Hullunjouluntauti :lol2: Välillä pitää vähän purnata. Kyllä mäkin välillä, mut sit aina muistan, et kohta on maanantai ja muistan miten ihanaa elämä voikin olla. Ei mutta nyhän mä vasta hokasin, et huomennahan se taas on täällä. Maanantai :haart:
Asennoitumiskysymys sanon minä. Itse pidän siitä, että voin ajatella maanantain olevan mahdollisuus muuttaa monia asioita ja tehdä ne toisinNo se on ihan oikeesti, joka vuosi vaan hullumpaa!
Maanantaista alkaa taas sama tylsä oravanpyörä. :jahas:
Tosin viime aikoina on ne jokuset perjantaitkin tuntuneet aika hyviltä päiviltä, mut siitä saa vaan kiittää Tepeä