Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä on levätty ja urheiltu koko vkl.

Kuulostaa mainiolta, mikäs siinä :) Ite on tullut kyllä löysäiltyä ihan hirvittävällä tavalla, nyt pitää pistää Kairan perse taas lujille ja palata ruotuun!

Hempeilyä ja laatuaikaa :) Tällä pitäis taas pärjätä pari viikkoa vaikka tiukkaa tekee jo ajatuskin.

Täällä onneksi vain kuusi päivää, vaikka sekin ärsyttää :)

En treenannut viikonlopun aikana kuin kerran. Loput ajasta kirjoitin testamenttiani, varasin hautapaikan ja itkin itseäni uneen heräten aina uudelleen.
Jumankekka, sun viikonloppu on ollut paljon rouheempi kuin mun. Mä en tehnyt mitään noin hurjaa, mutta sentäs kerran kävi viikonlopun aikana mielessä, että väännän niskat nurin yhdeltä luontokappaleelta :D Ai niin ja sunnuntaina kävelyllä näin lumikon, se ehkä kruunas koko viikonlopun hurjuuden :)

Nääh, siitä kuitenkaan mitään tule.
Älä sano noin :D hih!

Eiks noita oloja oo välillä ihan kaikilla. Aikansa se ottaa ja sit ku rupee taas sujumaan ni jukran pujut että elämä onkin mukavaa :)
Onhan se niinkin...
Ei tässä mitään valittamisen aihetta ole, kuhan nyt vaan purnaan. :)
Ärsyttää joulu ja kaikki muu siihen liittyvä "hullunjouluntaudin" oireet ihmisillä. :lol2:

Niin varmaan.
Oot sä vaan yks murumussukka :)

Onhan se niinkin...
Ei tässä mitään valittamisen aihetta ole, kuhan nyt vaan purnaan. :)
Ärsyttää joulu ja kaikki muu siihen liittyvä "hullunjouluntaudin" oireet ihmisillä. :lol2:
Hullunjouluntauti :lol2: Välillä pitää vähän purnata. Kyllä mäkin välillä, mut sit aina muistan, et kohta on maanantai ja muistan miten ihanaa elämä voikin olla. Ei mutta nyhän mä vasta hokasin, et huomennahan se taas on täällä. Maanantai :haart:

Kotka oli hyvä leffa. Äärimmäinen pettymys oli kuitenkin ettei ollut saatavilla bluureinä. Hävytöntä.

Hullunjouluntauti :lol2: Välillä pitää vähän purnata. Kyllä mäkin välillä, mut sit aina muistan, et kohta on maanantai ja muistan miten ihanaa elämä voikin olla. Ei mutta nyhän mä vasta hokasin, et huomennahan se taas on täällä. Maanantai :haart:
No se on ihan oikeesti, joka vuosi vaan hullumpaa!
Maanantaista alkaa taas sama tylsä oravanpyörä. :jahas:

Hirveä tatskakuume. Saakeli. Kaveri kyseli kaikenlaista ja nyt sitten himottais... siis se tatska.

Funny+cowbelly+tattoo.2.webp

ugly-tattoo-5.webp

No se on ihan oikeesti, joka vuosi vaan hullumpaa!
Maanantaista alkaa taas sama tylsä oravanpyörä. :jahas:
Asennoitumiskysymys sanon minä. Itse pidän siitä, että voin ajatella maanantain olevan mahdollisuus muuttaa monia asioita ja tehdä ne toisin :) Tosin viime aikoina on ne jokuset perjantaitkin tuntuneet aika hyviltä päiviltä, mut siitä saa vaan kiittää Tepeä :)

Back
Ylös Bottom