Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aamutuimaan

Noniin nyt on aamun etätunti lusittu koulutuksesta, koira kusetettu. Nyt vois rupee haukkaa aamupalaa pikku hiljaa ku salitreeni rupee lähenee:P

Työpaikan keittiö on kuin kaaoksen jäljiltä, kahvinpuruja lattialla ja pöydällä, allas täynnä likaisia astioita, jotka ei löydä tietään tiskikoneeseen. Saas nähä milloin joku tuolla ryhdistäytyy ja tulee samaan tulokseen ettei jaksa työskennellä paskakasan keskellä. Mä pysyn keittiöstä kaukana, se on varma, tai vähintään käyn tiskaamassa omat kuppini.

Terve vaan tännekin.

Kävin lämmittämässä keittoni keittiössä pikaisesti ja huomasin sivusilmällä, että nyt on heitetty ihan tiskiharjakin sinne likaisten astioiden sekaan.
Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset...korjatkaa paskanne.

Kävin lämmittämässä keittoni keittiössä pikaisesti ja huomasin sivusilmällä, että nyt on heitetty ihan tiskiharjakin sinne likaisten astioiden sekaan.
Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset...korjatkaa paskanne.

Parilla työntekijällä on tapana jättää märkä paskainen tiskirätti aina käytön jälkeen huuhtomatta keittiöhanan kahvan päälle ja tiskiharja löytyy myös likaisten astioiden seasta. Olen sanonut jos mun nähden laitat rätin vielä kahvalle roikkumaan tai jätät tiskiharjan paskaan lillumaan, niin mun nähden myös syövät sen vitun rätin.

Parilla työntekijällä on tapana jättää märkä paskainen tiskirätti aina käytön jälkeen huuhtomatta keittiöhanan kahvan päälle ja tiskiharja löytyy myös likaisten astioiden seasta. Olen sanonut jos mun nähden laitat rätin vielä kahvalle roikkumaan tai jätät tiskiharjan paskaan lillumaan, niin mun nähden myös syövät sen vitun rätin.

Joo tuollahan tuokin meidänkin rätti lilluu kaiken seassa. Oon näköjään ollut liian kiltti ja siivonnut muiden paskat aina pois, nyt loppu se semmonen. Enää en siivoa, siivotkoon itse omat sotkunsa.

Hyvin tehty.

Et ois siellä koulussa kuitenkaan mitään oppinu.

Oikein. Kävin tällä viikolla koululla pyörähtämässä vain pakolliset ja nyt aloin odottelemaan ensi viikon kestävää lomaa. Ai että.

Niin siis, opiskelijan kielellähän loma tarkoittaa, ettei ole luentoja, mutta pitää lukea tenttiin/tehdä harjoitustöitä.

Uholla kokeilisin toteutatko lupauksesi :thumbs:

Niin siis, opiskelijan kielellähän loma tarkoittaa, ettei ole luentoja, mutta pitää lukea tenttiin/tehdä harjoitustöitä.
Tai kaikkia näitä ja olla töissä. No, taitaa mulla joulun seutuun olla melkein viikon verran päiviä ettei oo mitään suunniteltua. Tosin uusintatentti se sillonkin painaa uhkaavasti niskaan tammikuun alussa - ja opetuksethan alkaa mukavasti 2.1.

Pitäis suunnata salin kautta tekemään vapaaehtoishommia, mutta laiskottais enemmän..

Back
Ylös Bottom