Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Käy pissii kostoksi tiskialtaaseen.
Kävin lämmittämässä keittoni keittiössä pikaisesti ja huomasin sivusilmällä, että nyt on heitetty ihan tiskiharjakin sinne likaisten astioiden sekaan.
Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset...korjatkaa paskanne.
Parilla työntekijällä on tapana jättää märkä paskainen tiskirätti aina käytön jälkeen huuhtomatta keittiöhanan kahvan päälle ja tiskiharja löytyy myös likaisten astioiden seasta. Olen sanonut jos mun nähden laitat rätin vielä kahvalle roikkumaan tai jätät tiskiharjan paskaan lillumaan, niin mun nähden myös syövät sen vitun rätin.
Hyvin tehty.
Et ois siellä koulussa kuitenkaan mitään oppinu.
Parilla työntekijällä on tapana jättää märkä paskainen tiskirätti aina käytön jälkeen huuhtomatta keittiöhanan kahvan päälle ja tiskiharja löytyy myös likaisten astioiden seasta. Olen sanonut jos mun nähden laitat rätin vielä kahvalle roikkumaan tai jätät tiskiharjan paskaan lillumaan, niin mun nähden myös syövät sen vitun rätin.
Tai kaikkia näitä ja olla töissä. No, taitaa mulla joulun seutuun olla melkein viikon verran päiviä ettei oo mitään suunniteltua. Tosin uusintatentti se sillonkin painaa uhkaavasti niskaan tammikuun alussa - ja opetuksethan alkaa mukavasti 2.1.Niin siis, opiskelijan kielellähän loma tarkoittaa, ettei ole luentoja, mutta pitää lukea tenttiin/tehdä harjoitustöitä.
Samat fiilarit täälläkin.Haluan saatana lähtä kotiin!
Uholla kokeilisin toteutatko lupauksesi :thumbs:
Vaikka oletkin ihan miehen kokoinen mies, niin silti saisit maistaa rättiä ;)