Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin, että olit jo rälläkän kanssa duunissa tiskialtaan kimpussa.

Nyt taitanee olla kilttien poikien nukkumaanmenoaika.

Öitä.

Eiku hani mä tein lapun.

Meetkö sä peittelemään ne kiltit pojat?

rose_do_the_dishes.webp

On se aika näppärä tyttö.

Teitkö sellaisen uhkalapun, johon leikkasit kirjaimet paikallislehdestä? Ettei varmasti kukaan tiedä kuka lapun kirjoitti.

Minä en lähe piilottelemaan moisilla. Allekirjoitusta en laittanut, mutta yksi pomoista tykkäsi lapusta heti kun sen olin laittanut ylös. Pyysi että tekisin samankaltaisen myös miestenvessaan, kun poloset eivät osaa tarkkuusammuntaa kuulemma.

Saatana kun meinaa tulla kurkku kipeäksi. Noh vaikka flunssaksi äityisikin niin ei kai se VOI vielä huomenna olla kauheen paha?? Eihän?

Allekirjoitusta en laittanut, mutta yksi pomoista tykkäsi lapusta heti kun sen olin laittanut ylös. Pyysi että tekisin samankaltaisen myös miestenvessaan, kun poloset eivät osaa tarkkuusammuntaa kuulemma.

9 Ways Guys Pee
Ei se ole niin helppoa kuin naiset luulee! Tosin kyllä vuosien kokemuksella pitäisi osata jo vähän paremmin käsitellä.

Mä oon ollu koko viikon romuna. Pilkkiny joka ilta sohvalla. Tänään onneks menin vääntää. Koht pääsee "isojen" poikien kanssa temmeltää. Tää kuukaus vielä loppuun ja sitten päästää ihmettelemään kunnon treenejä.

Mä oon ollu koko viikon romuna. Pilkkiny joka ilta sohvalla. Tänään onneks menin vääntää. Koht pääsee "isojen" poikien kanssa temmeltää. Tää kuukaus vielä loppuun ja sitten päästää ihmettelemään kunnon treenejä.
Treenit on kyllä todella loistava tapa kanavoida paskaa. :)

Back
Ylös Bottom