Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No varmaan tiiät nää perusjutut itekkin. Elikkä converset jalkaan pillien kanssa ja päälle joku mielellään musta bändipaita. Siitä jos hennot vähän repiä hihoja tms. Hiukset tietysti sekasin vähän joka suuntaan ja kimaltavaa meikkiä naamaan.Tarttis keksii joku vähän glam rock-fiiliksinen asukokonaisuus tälle illalle - ideoita?
Pökät on jo valittu, semmoset pillit nahkapökien näköset systeemit.

Ooh, evekin täällä! "kippis"

Joo ei noi ihan jokapäiväsiä ostoksia ollukaan. Eli ihan perus HM:ltä tms. yleensä liivit yms. härpäkkeet hakeeOngelmana ollu se, että vaikka on hoikka muuten niin kuppikokoa silti on ja ei sit oikein ole löytyny hyvin istuvia. Mä oon tänään huolestuttavan paljon perehtynyt muutenkin noihin liivijuttuihin :D Esim. se aiheuttaa ongelmia sopivien löytämisessä, että vaikkapa 70C ja 80C kuppikoko ei olekaan sama :O Eihän siinä ole mitään logiikkaa. Paljon helpompihan noita ois testata ja ettiä jos ympärysmitta olis aina numeron mukainen ja kuppi kirjaimen mukaan.
Miks mä löyDän aina niitä miehiä jotka ei osta mulle edes synttäri tai joululahjoja?? Voi helevetti.:D
Oooh Crowley :haart: Long time no see m8![]()
Joululahjattomuuden ymmärrän, kun tuo joulu pyörii liikaa tuon lahjahomman ympärillä. En ole itsekään kovin montaa kertaa ostanut joululahjaa, mutta synttärilahja nyt pitäisi hommata. Kai on ollut edes jotain synttärihommia, niin kun aamupala tehtynä ja/tai sänkyyn?
Tänää Pirates 2!
Onko 189 € rintsikoista ja pikkareista paljon vai vähän? Vaikka niinkun asteikolla neljästä viiteen..?
Mulla taas on ongelma että exilleni oon ostanu ihan helvetin kalliita ja paljon kaikkia lahjoja juhlien takia yms. Ja nyt kun ei ole enää tyttöä niin vituttaa vaan kun menin törsäämään..![]()
Missä muualla välki ois lauantaina. tosin utse olen kotona vaikka kello on 1.13am
No vittu yksin himassa kuten kuuluukin. Oikeesti kuka helvetti jaksaa pilettää?
No varmaan tiiät nää perusjutut itekkin. Elikkä converset jalkaan pillien kanssa ja päälle joku mielellään musta bändipaita. Siitä jos hennot vähän repiä hihoja tms. Hiukset tietysti sekasin vähän joka suuntaan ja kimaltavaa meikkiä naamaan.
Edit. Converset nyt tuskin toimii kuitenkaan nahkahousujen kanssa että ehkä joku toinen kenkävalinta kuitenkin![]()

Oon bilettämässä... TÄÄLLÄ. :DNo vittu yksin himassa kuten kuuluukin. Oikeesti kuka helvetti jaksaa pilettää?
Ootko syönyt pekonisipsejä (lidl)? NAM!Saatanaaa, ostin kaupasta vääriä sipsiiä.
Piti ostaa sitä originaalia grillisipsiä, nutta vituiksihan se meni.