Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarttis keksii joku vähän glam rock-fiiliksinen asukokonaisuus tälle illalle - ideoita?

Pökät on jo valittu, semmoset pillit nahkapökien näköset systeemit.

Tarttis keksii joku vähän glam rock-fiiliksinen asukokonaisuus tälle illalle - ideoita?

Pökät on jo valittu, semmoset pillit nahkapökien näköset systeemit.
No varmaan tiiät nää perusjutut itekkin. Elikkä converset jalkaan pillien kanssa ja päälle joku mielellään musta bändipaita. Siitä jos hennot vähän repiä hihoja tms. Hiukset tietysti sekasin vähän joka suuntaan ja kimaltavaa meikkiä naamaan.

Edit. Converset nyt tuskin toimii kuitenkaan nahkahousujen kanssa että ehkä joku toinen kenkävalinta kuitenkin:)

Joo ei noi ihan jokapäiväsiä ostoksia ollukaan. Eli ihan perus HM:ltä tms. yleensä liivit yms. härpäkkeet hakee :) Ongelmana ollu se, että vaikka on hoikka muuten niin kuppikokoa silti on ja ei sit oikein ole löytyny hyvin istuvia. Mä oon tänään huolestuttavan paljon perehtynyt muutenkin noihin liivijuttuihin :D Esim. se aiheuttaa ongelmia sopivien löytämisessä, että vaikkapa 70C ja 80C kuppikoko ei olekaan sama :O Eihän siinä ole mitään logiikkaa. Paljon helpompihan noita ois testata ja ettiä jos ympärysmitta olis aina numeron mukainen ja kuppi kirjaimen mukaan.

Tuo on aivan uusi maailma miehelle, kun tuohon ryhtyy. Joskus alusvaatteita ostin lahjaksi, niin voi helvetti se säätämisen määrä. Myyjäkin hymyili jo ovelta nähdessään kun mies tuli yksin kauppaan :D En tosin viitsinyt heittää sitä "En ole aivan varma koosta, voinko käyttää sinun rintoja vertailuun?". Tuon reissun jälkeen totesin, että korkeintaan pikkuhousut ostaa lahjaksi, kun niissä on ihan perus kokomerkinnät.

Miks mä löyDän aina niitä miehiä jotka ei osta mulle edes synttäri tai joululahjoja?? Voi helevetti.:D

Joululahjattomuuden ymmärrän, kun tuo joulu pyörii liikaa tuon lahjahomman ympärillä. En ole itsekään kovin montaa kertaa ostanut joululahjaa, mutta synttärilahja nyt pitäisi hommata. Kai on ollut edes jotain synttärihommia, niin kun aamupala tehtynä ja/tai sänkyyn?

Joululahjattomuuden ymmärrän, kun tuo joulu pyörii liikaa tuon lahjahomman ympärillä. En ole itsekään kovin montaa kertaa ostanut joululahjaa, mutta synttärilahja nyt pitäisi hommata. Kai on ollut edes jotain synttärihommia, niin kun aamupala tehtynä ja/tai sänkyyn?

No ei oo ollu mitään tollasia... :( Paskoja poikaystäviä.

Mulla taas on ongelma että exilleni oon ostanu ihan helvetin kalliita ja paljon kaikkia lahjoja juhlien takia yms. Ja nyt kun ei ole enää tyttöä niin vituttaa vaan kun menin törsäämään.. :)

Tänää Pirates 2!

Onko 189 € rintsikoista ja pikkareista paljon vai vähän? Vaikka niinkun asteikolla neljästä viiteen..?

Aikoinaan kun ostin lahjaksi arvokkaat alusvaatteet naiselle ja ihmettelin hintaa, alusvaatekauppias nainen valisti minua "mitä enemmän saumoja, sen kalliimpi hinta".

On jäänyt sitten vuosiksi vaivaamaan, tarkoittiko hän alusvaatteiden saumoja vai minun saumoja päästä alusvaatteiden alle :D

Mulla taas on ongelma että exilleni oon ostanu ihan helvetin kalliita ja paljon kaikkia lahjoja juhlien takia yms. Ja nyt kun ei ole enää tyttöä niin vituttaa vaan kun menin törsäämään.. :)

Mä oon tyytyväinen etten oo menny ostelemaan.. lähinnä samasta syystä. Ei se ois kuitenkaan mitään lopulta auttanut.

No varmaan tiiät nää perusjutut itekkin. Elikkä converset jalkaan pillien kanssa ja päälle joku mielellään musta bändipaita. Siitä jos hennot vähän repiä hihoja tms. Hiukset tietysti sekasin vähän joka suuntaan ja kimaltavaa meikkiä naamaan.

Edit. Converset nyt tuskin toimii kuitenkaan nahkahousujen kanssa että ehkä joku toinen kenkävalinta kuitenkin:)

Joo nuo converset sopii ehkä vähän toisenlaiseen asuun paremmin. :)

Kohta alkaa vaatetaistelu saas nähä mikä on lopputulos. Bändipaitoja kun ei raaskis alkaa leikkelemään kauheesti.. :D

Back
Ylös Bottom