Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikko syöty paperille kirjotettuja safkoja, nyt sorruin ekan kerran suklaapalaan kun leivoin äipälle synttärikakkua... Sitäpaitsi täällä kotikodissa porukka syö niin outoon aikaan ruokaa että menee itelläki kaikki rytmit ihan vitun sekasin.......... Ärrrr.. No kostotreenii vaa kehii ja tiukalla linjalla sit aina jouluun asti. Paitsi ens vkl en kyllä skippaa duunipaikan tarjoamaa ravintolaillallista, mut alkomahoolit jätän kyllä väliin :)

Onko 189 € rintsikoista ja pikkareista paljon vai vähän? Vaikka niinkun asteikolla neljästä viiteen..?

Sporttirintsikoista voi maksaa enemmänki mut normaaleista toi on aika vitusti. Tosin ite käytän perustylsää henkkamaukkaa koska pesen ne koneessa aina ihan vituillee ja siks ne ei oo kovin pitkäikäsii, eli pääsen usemmain alusvaateostoksille. Jihaa. Toki jos on jotain tiettyä merkkiä niin merkki aina maksaa ja laadukkaitahan ne myös on kun on ton hitasiaki.. :D

Sporttirintsikoista voi maksaa enemmänki mut normaaleista toi on aika vitusti. Tosin ite käytän perustylsää henkkamaukkaa koska pesen ne koneessa aina ihan vituillee ja siks ne ei oo kovin pitkäikäsii, eli pääsen usemmain alusvaateostoksille. Jihaa. Toki jos on jotain tiettyä merkkiä niin merkki aina maksaa ja laadukkaitahan ne myös on kun on ton hitasiaki.. :D

Okei. Joo olihan toi ihan alan liike ja oli ne kuulemma sopivimmat ikinä.
Kai ne sit on muuten vaan laadukkaita, kun koitin mä niistä syynätä et onko niissä jotain timangeja mitkä maksaa, mut ei niissä mitään sellasta näkyny..:D

Onko 189 € rintsikoista ja pikkareista paljon vai vähän? Vaikka niinkun asteikolla neljästä viiteen..?

Olen kyllä kalliimpiakin "maksanut" :D
Kyllähän esim Marlin's Deckerillä (kirjoitetaankohan noin?!?) maksaa jo pikkarit tuon verran :)
Eli ei ole kalliit ja varmasti ovat hyvät ja kestävät!
Ps. En käytä naisten alusvaatteita!

Olen kyllä kalliimpiakin "maksanut" :D
Kyllähän esim Marlin's Deckerillä (kirjoitetaankohan noin?!?) maksaa jo pikkarit tuon verran :)
Eli ei ole kalliit ja varmasti ovat hyvät ja kestävät!
Ps. En käytä naisten alusvaatteita!

Marlin Dekkersiä noi näköjään onkin. (Liivikeskuksesta)

Ps. En minäkään. :D

Huih... Mulla menisi asteikolle 4-5 :)

Mitä itse ostelen perussettejä niin joku 50-60 eur keskimäärin tulee hintaa kalleimmille.
Sporttiliivit on sitten kyllä suhteessa tyyriimpiä kuten jebou sanoi, mut mullakin niistä varmaan kalleimmat ollut joku 40-50 eur...

Jos saisin lahjaksi tuon hintaiset hepeneet niin en tiedä raaskisinko edes käyttää niitä tai tajuaisinko kuinka kalliit ovat olleet :D

TÖRKEESTI. Pitää olla jo jotkut Guccin alusvaatteet, ja en nää mitään järkeä.

Mä käytän ihan kauniita/seksikkäitä alusvaatteita ja rintaliivit EI KOSKAAN maksa yli 30e, eikä pikkarit yli 20e. Halvimmat saa varmaan tyyliin rintaliivit 20e ja pikkarit 10e. Tommosia raatti ees pestä ku menevät paskaksi pesussa. Ja muutenkaa en uskaltais ton hintaluokan rintaliivejä ees pukea. Kerran ku vetäisin keuhkot täyteen ni nuo ku ratkeis ni palais käpy.

Mun kalleimmat alusvaatteet on korsetteja missä on luita, eikä nekää maksa yksikään yli 100e.

sit on naisessa vikaa, kiittämätön ilkimys. :D

Niin tai siis kyllä kovasti kiitti, mutta palaute tuli juurikin siitä että ei ois saanu laittaa noin paljon rahaa niihin :D Ensin valitetaan ettei mistään löydy sopivia ja sitten kun sellaset etitään niin sekään ei ole hyvä....kele :D No ei vaan, oli kovin kiitollinen.

TÖRKEESTI. Pitää olla jo jotkut Guccin alusvaatteet, ja en nää mitään järkeä.

Mä käytän ihan kauniita/seksikkäitä alusvaatteita ja rintaliivit EI KOSKAAN maksa yli 30e, eikä pikkarit yli 20e. Halvimmat saa varmaan tyyliin rintaliivit 20e ja pikkarit 10e. Tommosia raatti ees pestä ku menevät paskaksi pesussa. Ja muutenkaa en uskaltais ton hintaluokan rintaliivejä ees pukea. Kerran ku vetäisin keuhkot täyteen ni nuo ku ratkeis ni palais käpy.

Mun kalleimmat alusvaatteet on korsetteja missä on luita, eikä nekää maksa yksikään yli 100e.

Joo ei noi ihan jokapäiväsiä ostoksia ollukaan. Eli ihan perus HM:ltä tms. yleensä liivit yms. härpäkkeet hakee :) Ongelmana ollu se, että vaikka on hoikka muuten niin kuppikokoa silti on ja ei sit oikein ole löytyny hyvin istuvia. Mä oon tänään huolestuttavan paljon perehtynyt muutenkin noihin liivijuttuihin :D Esim. se aiheuttaa ongelmia sopivien löytämisessä, että vaikkapa 70C ja 80C kuppikoko ei olekaan sama :O Eihän siinä ole mitään logiikkaa. Paljon helpompihan noita ois testata ja ettiä jos ympärysmitta olis aina numeron mukainen ja kuppi kirjaimen mukaan.

edit.
Nyt täytyy mennä tasapainottamaan tilannetta ja ottaa viskiä ja kattoa pätkä Expendablesia..

Back
Ylös Bottom