Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis kävelin siwasta kotii, ihan tost läheltä, ja kuuntelin musiikkia. sit ihan just kaks askelta ennen ku olin kääntymässä kotitalon pihaa ni näin varjon joka oli IHAN mun takana, enkä uskaltanu kääntyy kattoo että mikä se oli. sit käännyin ja sivusilmällä näin jonku hahmon ja sillä sekunnilla se yritti kaapata mun kauppakassia (jossa oli kana ja kalkkunapaketit..) sit vaa huusin jotain ja tönäsin sitä ja lähin vitun kovaa juoksee toho alaovelle ja se tyyppi lähti vaa jatkaa matkaa. kauppakassi repes, ei muuta.mut saatana että säikähdin. itku kurkussa etin kotiavaimii tos alaovella ja edelleen tärisyttää... :itku:

Siis kävelin siwasta kotii, ihan tost läheltä, ja kuuntelin musiikkia. sit ihan just kaks askelta ennen ku olin kääntymässä kotitalon pihaa ni näin varjon joka oli IHAN mun takana, enkä uskaltanu kääntyy kattoo että mikä se oli. sit käännyin ja sivusilmällä näin jonku hahmon ja sillä sekunnilla se yritti kaapata mun kauppakassia (jossa oli kana ja kalkkunapaketit..) sit vaa huusin jotain ja tönäsin sitä ja lähin vitun kovaa juoksee toho alaovelle ja se tyyppi lähti vaa jatkaa matkaa. kauppakassi repes, ei muuta.mut saatana että säikähdin. itku kurkussa etin kotiavaimii tos alaovella ja edelleen tärisyttää... :itku:
HA! :Dja silloin se olis muutenkin sulle just passelin kokoinen.
Etkös sinä Hervannassa asunut? Ainakin tuo sopisi kuvaukseen, varsinkin kun kuulemma tuo West Side on kuulemma aika pahaa seutua. En omasta kokemuksesta tiedä, koska miehenä ei ole paljoa ongelmia ollut.
Kaippa tuokin kassi olisi sitten mennyt tarpeeseen, siellä jäi nyt joku perhe ruokkimatta tänään.
Kesällä asuin Hervannassa, nykyään Kaleva-Tammela välillä en tiiä itekkää mitä tää alue on :D Anycase. Ja kassi siis oli tosiaan semmonen "hedelmäpussi" jossa oli tasan 1 paketti kanaa ja tasan 1 paketti kalkkkunleikkeitä, huimat 6euroo tuhlasin kaupassa :wtf: Kyllä se reittä raapas aika rivakasti ku tota kassia tavotteli, mut sit se lähti vaa menemää, ja ei siis sattunu mitään kuitenkaan. Sellanen laiheliini, ruskee takki ja perus vaalee miesten tukka, en mä sitä kunnolla nähny ja koko tilanne kesti varmaan sekunnin. Mut varmaan joka kerta kun kävelen yksin pimeellä ja nään jonkun varjon niin hypin seinille ja uhkailen puukolla tms :D Vieläki ihan paniikissa. Alkaa jo kuulostaa ihan koomiselta koko tilanne kun tarpeeks miettii :D
Siirsit sohvan toiseen huoneeseen yksin, vaikka vaati pystyyn nostamisen? Unelmieni nainen... ;)Tulikin tästä elävästi mieleen aika n. kolme vuotta sitten, kun siirsin yksin sohvan makuhuoneesta olohuoneeseen... Olikin aikamoinen homma, painoi niin pirusti, eikä meinanut mahtua ovista. Mahtui sitten sillä tavalla, että se piti nostaa pystyyn ja ährätä vielä enemmän.
Juu, noin mä sen vähän ajattelin menevän. Problem? :DSadisti! Joku pieni naisreppana ähräis ja äheltäis sun kattoessa vieressä ja ku ois valmis lösähtää sohvalle hetkeks lepäämään, sä seisoisit takin kanssa toivottamassa hyvää päivänjatkoa.
Siirsit sohvan toiseen huoneeseen yksin, vaikka vaati pystyyn nostamisen? Unelmieni nainen... ;)
Ei suinkaan. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty? Toivottavasti se nainen edes on amatsonin kokoinen, ettei tartte itteänsä hajottaa. Hyvä vaa, ku on selvät sävelet, ei tartte muuta ku toteuttaa.Juu, noin mä sen vähän ajattelin menevän. Problem? :D
Noissa siirtohommissa kiroilu on hyvä apuväline. Sisulla vaikka läpi harmaan kiven. Mä en kyl ees sen kanssa onnistunu siirtämään tota toista sohvaani toiseen makkariin, ku katto tuli vastaan, eikä ois muuten kääntyny. Oli pakko luovuttaa ja palauttaa sohva paikalleen. Ties seuraavana päivänä tapelleensa sohvan kanssa. :DItseasiassa siirsin sen makuuhuoneesta eteiseen, eteisestä keittiöön ja keittiöstä olohuoneeseen. :D
ps. en ole vahva, vain pirun sisukas. ;)
Itseasiassa siirsin sen makuuhuoneesta eteiseen, eteisestä keittiöön ja keittiöstä olohuoneeseen. :D
Mä luin, että et oo vahva vaan pirun seksikäs :D mietin mitä tekemistä sillä on sohvan siirtämisen kanssa....
Jos olisin pirun seksikäs, mulla olisi ollut vähintään se seitsemän miestä sitä sohvaa siirtämässä. ;)Eikun vain paranee :D Toi sänky pitäs siirtää...ps. en ole vahva, vain pirun sisukas. ;)
Eikun vain paranee :D Toi sänky pitäs siirtää...
Itseasiassa siirsin sen makuuhuoneesta eteiseen, eteisestä keittiöön ja keittiöstä olohuoneeseen. :D