Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä! Kyllä me ollaan vaan niin romuina. Mä saan onneksi tikit huomenna pois. :)
Tulin just röntgenistä ja nyt on tuki ranteessa viikon. Eipä tartte taas nostella kahvikuppia painavampaa.

Käytkö sä oikeesti jossain ihan painimassa? Joku höntsyjengi? Oon täs koittanut saada jotain pientä porukkaa painiin, kun noi omat painikaverit muutti pois..
Jotain mattopainia joskus kunnon ylläpitoon. En ole koskaan mitään mattolajia harrastanu, joten lähinnä tavoitteena pikku kuntoilu.

Tulin just röntgenistä ja nyt on tuki ranteessa viikon. Eipä tartte taas nostella kahvikuppia painavampaa.

Jotain mattopainia joskus kunnon ylläpitoon. En ole koskaan mitään mattolajia harrastanu, joten lähinnä tavoitteena pikku kuntoilu.

Höh, mä ajattelin et ois päässy krekoileen tms.

Pitäs kääntää sohva, muttei näköjään onnistu yhdellä kädellä. Jos sais liukkaan kankaan joka jalan alle, niin vois onnistua. Nyt tarvitsisin naisen elämääni. Se vois poistua, kun sohva on siirretty.

Pitäs kääntää sohva, muttei näköjään onnistu yhdellä kädellä. Jos sais liukkaan kankaan joka jalan alle, niin vois onnistua. Nyt tarvitsisin naisen elämääni. Se vois poistua, kun sohva on siirretty.

Tulikin tästä elävästi mieleen aika n. kolme vuotta sitten, kun siirsin yksin sohvan makuhuoneesta olohuoneeseen... Olikin aikamoinen homma, painoi niin pirusti, eikä meinanut mahtua ovista. Mahtui sitten sillä tavalla, että se piti nostaa pystyyn ja ährätä vielä enemmän.

Sain kuin sainkin sen siirrettyä ja kun homma oli ohi rämähdin sohvalle lepuuttaan. Katsoin sitten ikkunasta ulos ja siellähän naapurit vastakkaisessa talossa söi poppareita ikkunassa ja naureskeli mulle. Näytin peukkua ja olin onnellinen, etten sentään tehnyt tota hommaa alasti.

ps. kai oot tulossa tänne ensi viikolla, muuten tulee mulle :itku:

On helpompaa elää, kun ei omista sohvaa.

Onko ilman sohvaa elämääkin? Kyllä tästä kämpästä lähtisi aika monta huonekalua ennemmin kuin sohva. Onhan se jonkun tutkimuksen mukaan miehen suosikkihuonekalu.

Mutta ei piru kun innostuin kattelemaan UFC:ta. Piti tenttiin lukea, mutta piti vielä pari matsia katsoa. Mañana tengo examen de español.

Vaihdoitko sen Lauri Törnin julisteeseen vai etkö ole mokomaa koskaan omistanutkaan?

En ole omistanutkaan. Sänky riittää ihan hyvin ja ei 28 neliön yksiöön viitsi turhia huonekaluja hankkia. Lauri Törnin kuvaa ei myöskään ole, Mannerheimin kyllä. Ja Suomen lippukin on seinällä.

En ole omistanutkaan. Sänky riittää ihan hyvin ja ei 28 neliön yksiöön viitsi turhia huonekaluja hankkia. Lauri Törnin kuvaa ei myöskään ole, Mannerheimin kyllä. Ja Suomen lippukin on seinällä.

Mulla on 27,5 neliötä ja tänne mahtuu sänky, iso sohva, keittiön pöytä ja parit hyllyt/lipastot. Sekä kaksi isoa vaatekaappia. Ja jää vielä hyvin tilaakin. Mutta pohja on ihan loistava. Koko asunto on ihan loistava!! Ihanaa olla taas kotona! :haart:

Tosin huomenna taas lähden reissaileen, mutta mua odottaakin sitten perillä sauna, syntymäpäivien juhlimista ja pari ihanaa miestä. No, itse asiassa viisi ihanaa miestä. Ja huomenna saan tikit pois. Life is goood!

On helpompaa elää, kun ei omista sohvaa.

Eikö edes tuollainen hiekkasäkeistä tehty sohva houkuttaisi?

militarized-sandbag-sofa-concept.webp

Sadisti! Joku pieni naisreppana ähräis ja äheltäis sun kattoessa vieressä ja ku ois valmis lösähtää sohvalle hetkeks lepäämään, sä seisoisit takin kanssa toivottamassa hyvää päivänjatkoa.

Mulla on sitte sohvia muidenki edestä, pitäis toi iso rotjake saada heitettyä ulos, jotta sais vuodesohvan tilalle. Sit ois kaks melkeen samanlaista sohvaa vierekkäin.

Back
Ylös Bottom