Nukuttajaa kaivattais tääläkin. Mikähän oppilaitos rupiais noita kouluttaan, kun tarvetta kerta ois?
Mulla on ainakin niin paskat läpät, että toi vois olla mulle sopiva työ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nukuttajaa kaivattais tääläkin. Mikähän oppilaitos rupiais noita kouluttaan, kun tarvetta kerta ois?
En tiiä onko toisen uuvuttaminen huonoilla jutuilla ihan se, mitä tässä kaivattaisiin. :DMulla on ainakin niin paskat läpät, että toi vois olla mulle sopiva työ.
Tulin just röntgenistä ja nyt on tuki ranteessa viikon. Eipä tartte taas nostella kahvikuppia painavampaa.Eikä! Kyllä me ollaan vaan niin romuina. Mä saan onneksi tikit huomenna pois.![]()
Jotain mattopainia joskus kunnon ylläpitoon. En ole koskaan mitään mattolajia harrastanu, joten lähinnä tavoitteena pikku kuntoilu.Käytkö sä oikeesti jossain ihan painimassa? Joku höntsyjengi? Oon täs koittanut saada jotain pientä porukkaa painiin, kun noi omat painikaverit muutti pois..
Tulin just röntgenistä ja nyt on tuki ranteessa viikon. Eipä tartte taas nostella kahvikuppia painavampaa.
Jotain mattopainia joskus kunnon ylläpitoon. En ole koskaan mitään mattolajia harrastanu, joten lähinnä tavoitteena pikku kuntoilu.
Pitäs kääntää sohva, muttei näköjään onnistu yhdellä kädellä. Jos sais liukkaan kankaan joka jalan alle, niin vois onnistua. Nyt tarvitsisin naisen elämääni. Se vois poistua, kun sohva on siirretty.
Vaihdoitko sen Lauri Törnin julisteeseen vai etkö ole mokomaa koskaan omistanutkaan?On helpompaa elää, kun ei omista sohvaa.
On helpompaa elää, kun ei omista sohvaa.
Vaihdoitko sen Lauri Törnin julisteeseen vai etkö ole mokomaa koskaan omistanutkaan?
En ole omistanutkaan. Sänky riittää ihan hyvin ja ei 28 neliön yksiöön viitsi turhia huonekaluja hankkia. Lauri Törnin kuvaa ei myöskään ole, Mannerheimin kyllä. Ja Suomen lippukin on seinällä.
Sadisti! Joku pieni naisreppana ähräis ja äheltäis sun kattoessa vieressä ja ku ois valmis lösähtää sohvalle hetkeks lepäämään, sä seisoisit takin kanssa toivottamassa hyvää päivänjatkoa.Pitäs kääntää sohva, muttei näköjään onnistu yhdellä kädellä. Jos sais liukkaan kankaan joka jalan alle, niin vois onnistua. Nyt tarvitsisin naisen elämääni. Se vois poistua, kun sohva on siirretty.
Aika tyylikäs :D Pitäis vaan olla ihan järjettömän suuri kämppä että tuollainen mahtuisi olkkariin :wtf:
Niin tai jos ne on pussinuuskaa, niin sitten tilanpuute ei ole ongelma ;)Pussinuuskaa selkeästi.
Niin tai jos ne on pussinuuskaa, niin sitten tilanpuute ei ole ongelma ;)