Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tarvii juurikaan kofeiinia pysyäkseni virkeenä. Toki jokunen kuppi kahvia menee kyllä jokapäivä. Energiajuomia en juo ollenkaan.

Virkeenä toki pysyn itsekkin ilman. Jäänyt vaan tavaks tuo ja kahvia vaan tekee mieli jatkuvasti. Sit jos ei oo kahvia saatavilla niin battery korvaa sen. Duunissa menee jo ekan 4h aikana reilu litra kahvia, iltaa myöten sit vähenee.

E. Kofeiiniriippuvuus tosin alkaa oleen jo suhteellisen kova tbh. Normi työaamuna jos menee 11 asti ettei saa kahvia, niin kokopäivän hedari on taattu. Huomattavasti ongelmaisempi kun nikotiiniriippuvaisuus ja nopeempivaikutteinen.

Ja kai se Tepsukallakin jossain vaiheessa helpottaa?

Kyllähän se taas alkaa helpottamaan joksikin aikaa. Yrittäjän elämä nyt on mitä on. Ehkä saan sen vakituisen nukuttajan jatkossa, niin pääsee tämäkin mies lepäämään välillä ;) Nukkuminen on kuitenkin aika helvetin kivaa hommaa, mutta samalla aikamoista ajanhukkaa.

Kyllähän se taas alkaa helpottamaan joksikin aikaa. Yrittäjän elämä nyt on mitä on. Ehkä saan sen vakituisen nukuttajan jatkossa, niin pääsee tämäkin mies lepäämään välillä ;) Nukkuminen on kuitenkin aika helvetin kivaa hommaa, mutta samalla aikamoista ajanhukkaa.

Toivottavasti saat sen vakinukuttajan niin helpottaa ;) Mä nukkuisin mielelläni ihan koko ajan. Mut siinä vois tulla jo makuuhaavoja...

Aamulla huomasi hyvin kun olin jo mennyt klo 22 nukkumaan, ja oli sellainen henkinen taistelu mennä jo tuohon aikaan nukkumaan. Palkitsi tosin mukavasti kun heräsinkin kuselle jossain välissä, ja katsoin piruuttani kelloa: klo 01, normaalisti olen mennyt vasta siihen aikaan unille.

Meikäläisellä olisi tulevaisuutta karhuna. Ei tarvitsisi kuin syödä marjoja ja nukkua talviunia. Ai että.

Tästä logiikasta minä pidän :lol2: Ensin on "jee, maanantai" ja heti perään on "pari päivää viikonloppuun"
Maanantai on viikon paras päivä, mut tänä viikonloppuna on tulossa eräs erityinen käymään ja se tekee viikonlopusta niiiiiiin odottamisen arvoisen :)

Toivottavasti saat sen vakinukuttajan niin helpottaa ;) Mä nukkuisin mielelläni ihan koko ajan. Mut siinä vois tulla jo makuuhaavoja...
Mäkin tarvisin nukuttajan :( Viime yönäkin taas jymähin puhelimeen ja nukkumaan taisin mennä vasta kolmen aikaan yöllä. Ihan mahotonta, mutta minkäs teet kun puhelimen päässä on joku kenen kanssa vois puhuu vaikka joka päivä sen 8 tuntia :D

Olettekos ikinä saaneet Hesestä tai Mäkkäristä tai vastaavasta paskaa ruokaa? Tai siis paskempaa, kuin mitä sen pitäisi olla? Ei nyt takerruta siihen, jos joku ei niistä muutenkaan tykkää. Ajattelin vaan, kun hain sunnuntaina Hesestä kebabtortillan. Joku nuori jäbä kikkaili yksinään siellä Hesessä, eikä ilmeisesti ollut oikein homma hallussa. Se tortilla maistui ihan perseeltä. Kebabit oli kaikki yhdessä nurkassa ja olivat todella rasvaisia ja kärähtäneitä. Ihan kuin paistinpannulla paistettu puolikoviksi niin kauan, että ovat luovuttaneet kaikki rasvansa ulkopuolelle. Kiva sitten vetää sellaista rasvassa lillunutta paskaa, joka oli vielä kaiken lisäksi ihan hullun suolaistakin. Ensin ajattelin, että kyllä ovat paskan sapuskan keksineet, mutta sitten päättelin, että eihän tää nyt tällaista oikeasti voi olla, vaan jätkä vain oli niin kädetön, ettei osannut yhtä tortillaa väsätä. Tänään uskaltauduin kokeilemaan toisen kerran ja nyt oli joku täti tekemässä. Maistettuani havaitsin, että olihan se sittenkin aika hemmetin hyvää, kun sen oikein tekee. Täytyy varmaan hakea toinen...

Powerhousu, pari kertaa. Hesestä useammin kuin mäkkäristä. Ja ainoan kerran kun Tallinnan mäkkärissä olen asioinut, aivan hirveä hamppari oli.

Back
Ylös Bottom