Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei, mut takapuoli on vähän turta.

Se pitäs pystyä vaan rentoutumaan, mikä voi olla kyllä vaikeeta kun 25cm mustaa surmaa tulee letkeesti konttiin....

Trust me i know what i'm doing.......... OUUHHHHH SHIIIIIT!!!!!

edit. nyt ois kyllä halpoja kotimaan lentoja joulukuussa. Noilla hinnoilla vois meilkein lennellä aina iltakaljalle toiselle puolelle suomea.

Maanantai ja Hervanta. Nyt ei mee hyvin.

Good morning wankers !

Kuopuksen vieressä nukutti oikein makosasti.. Illalla selkää...

Ja maanantain kruunaa se, että lääkärin tuomion mukaan kädessä on murtuma. Viikon jaksoin odotella, että josko tuo kipu lähtis ja turvotus poistuis, mutta nyt oli nöyrryttävä lääkäriin.

Ja maanantain kruunaa se, että lääkärin tuomion mukaan kädessä on murtuma. Viikon jaksoin odotella, että josko tuo kipu lähtis ja turvotus poistuis, mutta nyt oli nöyrryttävä lääkäriin.

Eikä! Kyllä me ollaan vaan niin romuina. Mä saan onneksi tikit huomenna pois. :)

Eikä! Kyllä me ollaan vaan niin romuina. Mä saan onneksi tikit huomenna pois. :)
Minä taasen saan kuulemma lastan käteen, jos en muuten tajua pitää sitä paikoillaan. Ei pitäs painia itseään parempien kanssa.

Minä taasen saan kuulemma lastan käteen, jos en muuten tajua pitää sitä paikoillaan. Ei pitäs painia itseään parempien kanssa.

Käytkö sä oikeesti jossain ihan painimassa? Joku höntsyjengi? Oon täs koittanut saada jotain pientä porukkaa painiin, kun noi omat painikaverit muutti pois..

Back
Ylös Bottom