Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai minä tunnen.

Sen merkitys sitten onkin aivan eri asia.

Show me the money!
Täällä Jyväskylässä kerrotaan tarinaa kahdesta naisesta, joiden seuraan eksyy aika ajoin viattomia ihmisiä. Nämä kaksi naista johdattelevat uhrinsa kyseenalaisen metsän läpi missä asuu otuksia, joista ei ääneen puhuta. Metsän kuljettuaan nämä naiset vievät pahaa aavistamattoman uhrin lämpimään pesäänsä ja tämä luulee päässeensä taivaaseen, mutta totuus on jotain aivan muuta. Kukaan näistä henkilöistä ei ole palannut takaisin ihmisten keskuuteen. On esitetty mitä hurjimpia uskomuksia siitä minne nämä henkilöt ovat hävinneet, mutta mitään johtolankaa heidän katoamiseensa ei ole löytynyt...

Suosittelen siis saunomista ennemmin jossain muussa kokoonpanossa mikäli et halua päätyä avoimeksi kysymykseksi ihmisten mieliin ja sydämmiin :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mites se sillai ? Saitko lyötyä edes takaisin ?

Eiku oltii pienellä porukalla tatamillä vääntämässä.. Pari kuukautta aikaa ku viimeks olin vääntämässä ja siltä se näyttikin. Mut tekee hyvää välillä nöyrtyä. Ei haittaa mua :D

Ehkä joku nöyrtyy mulle tänään tanssilattialla

Tää viikonloppu on kääntymässä surkuhupaisaksi farssiksi. Vetäydyn lepakkoluolaani pohtimaan elämän tarkoitusta ja taidan siinä sivussa tyhjentää kaikki kolme asunnostani löytyvää viinipulloa :D

Tänään vedin kolmet junnutreenit ja huomenna olen vahtimassa heitä kisoissa. Mitä pahaa olen tehnyt ansaitakseni näin huonon elämäni? Söin lohdutukseksi jäätelöä, mutta tajusin juuri, että sen takia sikspäkkini ei tule ehkä enää koskaan näkymään kuin joskus muinoin.

Just heräsin 2 tunnin päikkäreiltä, hetki meni siinä unenpöpperösä selvittää onko aamu vai ilta. Tarpeeseenhan toi tuli kun viime yönä ei nukuttu.

Tää viikonloppu on kääntymässä surkuhupaisaksi farssiksi. Vetäydyn lepakkoluolaani pohtimaan elämän tarkoitusta ja taidan siinä sivussa tyhjentää kaikki kolme asunnostani löytyvää viinipulloa :D
Asiasta kukkaruukkuun, kun on kerran englannin ja lepakkojen exprrtti paikalla. Ymmärrän hyvin, miksi suomenkielessä lesboja sanotaan lepakoiksi, mutta miksi ihmeessä homoja kutsutaan brittislangissa "bat-boy" termillä? Pieni pääni ei keksi syytä.

Ehkä sä avarrat katseesi kahden ensimmäisen pullon jälkeen ja soitat mulle kiihkeitä ehdotuksia kaikesta kauniista.
Hitto et ollut taas ihan ihme ilta, mistä näitä ajatuksia aina tulee :rolleyes:

Asiasta kukkaruukkuun, kun on kerran englannin ja lepakkojen exprrtti paikalla. Ymmärrän hyvin, miksi suomenkielessä lesboja sanotaan lepakoiksi, mutta miksi ihmeessä homoja kutsutaan brittislangissa "bat-boy" termillä? Pieni pääni ei keksi syytä.

Stetsonista vedetty arvaus. Liittyisikö siihen että pojat tykkää "pelata mailapelejä"?

Käytin homosanakirjaa ja tällaisia tuloksia tuli :D

bat boy

A boy that loves large penises. He likes his sexual partner to have more than seven inches of cock.

Homosexual hitchhiker using prostitution to travel.

Young soldier, or cross-country hitchhiker who will allow a homosexual driver to suck him off in trade or exchange for a ride.

Toisaalta voisi ajatella, että Batmanin sidekick-kaveria Robinia on aina pidetty hieman homoseksuaalina, olisiko tästä juontuva? En osaa sanoa, voin toki udella ulkomaalaisilta homokavereiltani ja palata asiaan.

edit Musikaali Bat Boy on olemassa ja ainakin sen arvosteluissa verrastetaan musikaalin idea vahvasti homoseksuaalisuuteen, tasa-arvoon ja syrjintään. Voisi tulla siitäkin?

Ehkä sä avarrat katseesi kahden ensimmäisen pullon jälkeen ja soitat mulle kiihkeitä ehdotuksia kaikesta kauniista.
Hitto et ollut taas ihan ihme ilta, mistä näitä ajatuksia aina tulee :rolleyes:

Mä en poistu täältä enää ikinä mihinkään muualle kuin Alkoon hakemaan lisää viiniä. Kolme vuotta tasaista lepakoksi leimaamista, minä luovutan!

Back
Ylös Bottom