Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei mun mielestä ainakaan. Ei muutaku aamulenkille!
Vaihoitko leiriä vai löytyikö jotain muuta mukavaa mikä mieltä piristää?? :DHuomenta vaan! Fiilis erittäin let's go ja muutenkin mainioVoi että, josko sitä lähtis tuhoamaan elämää suuremman voileipäkakun tässä joutessaan..
![]()
Vaihoitko leiriä vai löytyikö jotain muuta mukavaa mikä mieltä piristää?? :D
Mites murusella menee töissä? Väsyttääkö?Kyllä ja jostain syystä silmät kuivaa päähän. Hiljanen on tämä laitos ja tällaista ajantappoahan tämä on. Tarvisin vähän päiväunta ja paljon hellyyttä ni palautuisin viehättäväksi itsekseni. Sinuna kyllä olisin ottanut sen lapin pestin vastaan, ties mitä hurjaa oisit päässyt kokemaan miehen ja poronsarviuutteen kanssa :D Ettei vaan ollut Pyr0 :wtf:Mites murusella menee töissä? Väsyttääkö?
Sinä et selvästikkään tunne sanaa itsesuojeluvaisto :DIllaksi lähtee Chaira ja Bischoo saunakavereiksi!
Läiskitään toisiamme vihdoilla.
Mutta ehkä tästä nyt lenkille eka.
Illaksi lähtee Chaira ja Bischoo saunakavereiksi!
Läiskitään toisiamme vihdoilla.
Mutta ehkä tästä nyt lenkille eka.
Kyllä ja jostain syystä silmät kuivaa päähän. Hiljanen on tämä laitos ja tällaista ajantappoahan tämä on. Tarvisin vähän päiväunta ja paljon hellyyttä ni palautuisin viehättäväksi itsekseni. Sinuna kyllä olisin ottanut sen lapin pestin vastaan, ties mitä hurjaa oisit päässyt kokemaan miehen ja poronsarviuutteen kanssa :D Ettei vaan ollut Pyr0 :wtf:
Sinä et selvästikkään tunne sanaa itsesuojeluvaisto :D
Tarvisin aina jonkun pikku-ukon huutamaan olkapäälle, että hiljaa nainen :D Mä lupaan etten anna vihjeitä, oon ihan hyss :DHaha, en usko, että oli Pyr0, tällä oli niin pieni pyllykin. Kai Pyr0lla nyt vähän isompi kyykkypylly olisi ollut, luulisin näin. Enkä minä milleen mehtäloordille emännäksi lähe.
Elä nyt anna sille mitään vihjeitä. Houkutellaan se saunaan ja tehdään sillä sitten kokeita.