Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha, muistan ensimmäisen lepakkoepäilyn. Kaverin kaverit istu baarissa rivissä, kuiskutteli ja tuijotteli mua. Sain siitä sitten tarpeekseni ja marssin porukan eteen ja kysyin oliko heillä jotain painavaa mielen päällä. Hetken ne siinä toisiaan töni, että kuka kysyy. Sit yks poika tais rohkaistua ja kysy, että "ootsä lesbo?" Repesin nauramaan ja sanoin, että en. Hiuksista olivat päätelleet. Hauska sinänsä kun yhdellä niistä kysyjistä oli ihan samanlaiset hiukset, mutta häntä ei epäilty mistään lepakkotouhuista :D
Toi on jännä, miten hiuksista päätellään. Vähän lyhyemmät ku on, saa kuulla lesbo-epäilyjä ihan jatkuvasti. Pitkätukkaisia lesboja löytynee ihan yhtä paljon, kattoo vaikka L-koodia... :D

Huhhuh jokohan pleikkari ois sen verran jäähtyny että vois taas jatkaa elämää.

Toi on jännä, miten hiuksista päätellään. Vähän lyhyemmät ku on, saa kuulla lesbo-epäilyjä ihan jatkuvasti. Pitkätukkaisia lesboja löytynee ihan yhtä paljon, kattoo vaikka L-koodia... :D

Nimenomaan! onhan niitä tosi naisellisiakin lesboja, miks lesbon pitää olla aina se lyhyttukkainen rekkis?! En ymmärrä. Jenkeis törmäsin niin upeen näköseen kissaan ettei ikinä. Pitkät ruskeet hiukset, ruskeet silmät, julmetun kaunis pitkä urheilijatyttö - ja lesbo.

No eikai se nyt loppupelistä niin justiinsa. Flirtti on aina flirttiä ;)

Haist home. Kiva ku sä revit kaiken huumorin irti tästä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olen kohdannut vakavan ongelman. En pysty päättämään, kumpi on tämän planeetan #1, Olga vai Megan.

Noista kahdesta Olga on hotimpi. Paljonkin.

Kyllä meillä on erilainen maailma. Hakkasin iltapäivän halkoja ja poltin risuja. Aamun olin hirvikoiran kanssa metässä. Nyt olen kännissä. On erilaiset menot kaupunkiloissa, on.

Mulla ois pari muutakin juttua mistä voisin ottaa kaiken irti sun kanssa, mutta taidan passata suosiolla :D Keljuilen ennemmin fabon puolella niistä. Jokos ne viinipullot on muuten tuhottu?

Haha, sä muuten lopetit sen puhelun just oikealla hetkellä.. ;) Valkoviini on sopivasti viilennetty, korkattu ja kaadettu lasiin. Oikein hyvää. Työkaveri osti tän mulle viikko sitten.

Kyllä meillä on erilainen maailma. Hakkasin iltapäivän halkoja ja poltin risuja. Aamun olin hirvikoiran kanssa metässä. Nyt olen kännissä. On erilaiset menot kaupunkiloissa, on.

Heh. Se on hyvä että jotkut elää oikeetakin elämää niiden puolesta keillä sitä ei ole.

Haha, sä muuten lopetit sen puhelun just oikealla hetkellä.. ;) Valkoviini on sopivasti viilennetty, korkattu ja kaadettu lasiin. Oikein hyvää. Työkaveri osti tän mulle viikko sitten.
Mä en oikein kauhiasti tykkää valkkarista.. Punaviiniä menis pari lasillista, mut onneks ei oo kaapissa ku likööriä ja jallua :D

Back
Ylös Bottom