Sulle flirttaa vain dyket ja bat boyt. Ei mee lujaa :(
Joskus saattaa vahingossa flirtata joku muukin ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulle flirttaa vain dyket ja bat boyt. Ei mee lujaa :(
Toi on jännä, miten hiuksista päätellään. Vähän lyhyemmät ku on, saa kuulla lesbo-epäilyjä ihan jatkuvasti. Pitkätukkaisia lesboja löytynee ihan yhtä paljon, kattoo vaikka L-koodia... :DHaha, muistan ensimmäisen lepakkoepäilyn. Kaverin kaverit istu baarissa rivissä, kuiskutteli ja tuijotteli mua. Sain siitä sitten tarpeekseni ja marssin porukan eteen ja kysyin oliko heillä jotain painavaa mielen päällä. Hetken ne siinä toisiaan töni, että kuka kysyy. Sit yks poika tais rohkaistua ja kysy, että "ootsä lesbo?" Repesin nauramaan ja sanoin, että en. Hiuksista olivat päätelleet. Hauska sinänsä kun yhdellä niistä kysyjistä oli ihan samanlaiset hiukset, mutta häntä ei epäilty mistään lepakkotouhuista :D
Ei, sittekin Megan. Ei pysty aattelee, ottasin molemmat... Vähän liian vähän lihaa vaan..
No eikai se nyt loppupelistä niin justiinsa. Flirtti on aina flirttiä ;)Joskus saattaa vahingossa flirtata joku muukin ;)
Toi on jännä, miten hiuksista päätellään. Vähän lyhyemmät ku on, saa kuulla lesbo-epäilyjä ihan jatkuvasti. Pitkätukkaisia lesboja löytynee ihan yhtä paljon, kattoo vaikka L-koodia... :D
No eikai se nyt loppupelistä niin justiinsa. Flirtti on aina flirttiä ;)
Olen kohdannut vakavan ongelman. En pysty päättämään, kumpi on tämän planeetan #1, Olga vai Megan.
Mulla ois pari muutakin juttua mistä voisin ottaa kaiken irti sun kanssa, mutta taidan passata suosiolla :D Keljuilen ennemmin fabon puolella niistä. Jokos ne viinipullot on muuten tuhottu?Haist home. Kiva ku sä revit kaiken huumorin irti tästä :D
Noista kahdesta Olga on hotimpi. Paljonkin.
Mulla ois pari muutakin juttua mistä voisin ottaa kaiken irti sun kanssa, mutta taidan passata suosiolla :D Keljuilen ennemmin fabon puolella niistä. Jokos ne viinipullot on muuten tuhottu?
Kyllä meillä on erilainen maailma. Hakkasin iltapäivän halkoja ja poltin risuja. Aamun olin hirvikoiran kanssa metässä. Nyt olen kännissä. On erilaiset menot kaupunkiloissa, on.
Haha, sä muuten lopetit sen puhelun just oikealla hetkellä.. ;) Valkoviini on sopivasti viilennetty, korkattu ja kaadettu lasiin. Oikein hyvää. Työkaveri osti tän mulle viikko sitten.
Joskus saattaa vahingossa flirtata joku muukin ;)

Mä en oikein kauhiasti tykkää valkkarista.. Punaviiniä menis pari lasillista, mut onneks ei oo kaapissa ku likööriä ja jallua :DHaha, sä muuten lopetit sen puhelun just oikealla hetkellä.. ;) Valkoviini on sopivasti viilennetty, korkattu ja kaadettu lasiin. Oikein hyvää. Työkaveri osti tän mulle viikko sitten.
Päätös tehty! Olga se on. Megan näyttää ihan mun ex:lle. Nyt baarin ettimään Meganii, pitemmil hiuksil...
Mutta et saa. Koskaan.