Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu, puol viis kello, huh huh, pitäskö sitä mennä olleskaan nukkumaan??

No ei mun mielestä ainakaan. Ei muutaku aamulenkille!

Hyi helvetti, tunnen kujn krapula iskee parin tunnin päästä..

Toisaalta vois mennäkkin, ei olis paljoo porukkaa ja voisin selvittää ajatuksiani, jotka on tällä hetkellä tooodella sekavia..

Huomenta kaikille! Jos sitä suhauttais aamuvuoroon. Välillä kyllä tuntuu et nukkuminen ois paljon kivempaa kuin herääminen.

Räkätauti jatkuu. Pitäisköhän kuitenkin tänään mennä salille. Tuntuu että tutuilla tää on kestänt ainakin kaksi viikkoa, piruko sitä niin kauan jaksaa odottaa...

Jaaha, LL on taas hyppykunnossa.

Tuli näköjään nukuttua reilut 11 tuntia, nyt jaksaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta vaan! Fiilis erittäin let's go ja muutenkin mainio :) Voi että, josko sitä lähtis tuhoamaan elämää suuremman voileipäkakun tässä joutessaan.. :kuola:

Huomenta vaan! Fiilis erittäin let's go ja muutenkin mainio :) Voi että, josko sitä lähtis tuhoamaan elämää suuremman voileipäkakun tässä joutessaan.. :kuola:
Vaihoitko leiriä vai löytyikö jotain muuta mukavaa mikä mieltä piristää?? :D

Vaihoitko leiriä vai löytyikö jotain muuta mukavaa mikä mieltä piristää?? :D

Muhaha :D En vaihtanu leiriä, eilen just kaverille sanoin, että kun ei kaipaa mitään suhdesotkuja edes miesten kanssa, niin vielä vähemmän sitten naisten kanssa joita ymmärrän yleisesti ottaen usein vähemmän kuin miehiä. Mutta näin. Mua kosittiin myös Lappiin metsälordin vaimoksi. En lähteny. Mutta mieltä piristää yleisesti ottaen hauska seura eilen, loppujen lopuksi hyvin harmittomat kommellukset ja se, että tänä aamuna (eiku jaa, iltapäivänä) paistaa vähän aurinkokin. Ei tällaiset pienet apinat muuta kaipaa :) Mites murusella menee töissä? Väsyttääkö?

Illaksi lähtee Chaira ja Bischoo saunakavereiksi!

Läiskitään toisiamme vihdoilla.

Mutta ehkä tästä nyt lenkille eka.

Ensin nuhjuaan tatamille ja sitte pari tusinaa olvia!

johnny_drama_victory.jpg

Mites murusella menee töissä? Väsyttääkö?
Kyllä ja jostain syystä silmät kuivaa päähän. Hiljanen on tämä laitos ja tällaista ajantappoahan tämä on. Tarvisin vähän päiväunta ja paljon hellyyttä ni palautuisin viehättäväksi itsekseni. Sinuna kyllä olisin ottanut sen lapin pestin vastaan, ties mitä hurjaa oisit päässyt kokemaan miehen ja poronsarviuutteen kanssa :D Ettei vaan ollut Pyr0 :wtf:

Sinä et selvästikkään tunne sanaa itsesuojeluvaisto :D

Minä syön sen voileipäkakun ja sulattelen pikkasen, mutta jos illan päälle ilimottelet kun sauna on lämmin ni jo vain voidaan läiskiä.

Kyllä ja jostain syystä silmät kuivaa päähän. Hiljanen on tämä laitos ja tällaista ajantappoahan tämä on. Tarvisin vähän päiväunta ja paljon hellyyttä ni palautuisin viehättäväksi itsekseni. Sinuna kyllä olisin ottanut sen lapin pestin vastaan, ties mitä hurjaa oisit päässyt kokemaan miehen ja poronsarviuutteen kanssa :D Ettei vaan ollut Pyr0 :wtf:

Haha, en usko, että oli Pyr0, tällä oli niin pieni pyllykin. Kai Pyr0lla nyt vähän isompi kyykkypylly olisi ollut, luulisin näin. Enkä minä milleen mehtäloordille emännäksi lähe.

Sinä et selvästikkään tunne sanaa itsesuojeluvaisto :D

Elä nyt anna sille mitään vihjeitä. Houkutellaan se saunaan ja tehdään sillä sitten kokeita.

Kohta Helsinkiin kaverille käymään, käydä salilla siellä. Sitten syödä siipiä ja kattella leffoja tai pelailla boksilla. :D Illal vois soitella yhelle muijallekkin, jos se vaikka vastais. :D

Haha, en usko, että oli Pyr0, tällä oli niin pieni pyllykin. Kai Pyr0lla nyt vähän isompi kyykkypylly olisi ollut, luulisin näin. Enkä minä milleen mehtäloordille emännäksi lähe.

Elä nyt anna sille mitään vihjeitä. Houkutellaan se saunaan ja tehdään sillä sitten kokeita.
Tarvisin aina jonkun pikku-ukon huutamaan olkapäälle, että hiljaa nainen :D Mä lupaan etten anna vihjeitä, oon ihan hyss :D
Mitä Pyr0n perseeseen tulee niin epäilen ihan samaa. Mielikuva ainakin rakentaa herralle kauniisti kaartuvat pullukat pakarat :)

Back
Ylös Bottom