7000 viestiä täyttä paskaa
Perästä tullaan! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
7000 viestiä täyttä paskaa
Perästä tullaan! :D
Kaukana perästä. Miten kukaan pystyy jauhamaan noin paljon paskaa :D
Puhdasta asiaa ollut kuule kaikki postit! Nih. :lol2:
Miksei kukaan muu tykkää Harry Pottereista :(
Olipas pitkästyttävä duunipäivä. Palaverissa istuminen ei ole mun juttu varsinkaan jos se kestää sen 7 tuntia. Jospa pannullinen kahvia palauttais olotilan normaaliksi tai antais ees vähän lisä puhtia päivään![]()
JEEE!!!! :D Ihana että sinä olet edes samalla aaltopituudella kanssani :haart:Mä tykkään!! Mut mä oonki tämmönen nörde, joka tykkää myös kaikesta sellaisesta mille muut nyrpistää nenäänsä. :D
Potterit on köyhänmiehen Lord of the Ringsejä eli sama, kuin roskaa.
salin pikkujouluihin![]()
Potterit on köyhänmiehen Lord of the Ringsejä eli sama, kuin roskaa.
Kiltisti sitte!!Bestmanin duuni ohi, aika riisua kraka ja kauluspaita. Vaatteiden vaihto ja salin pikkujouluihin![]()
Ja Pandis on oikeassa, noita kahta ei sinänsä voi verrata toisiinsa, vaikka sä ehkä lokeroitkin ne samaan kategoriaan. ;)

Siis mitä vittua oikeesti? En oo ikinä kuullut et mikään sali järkkäis pikkujouluja. Ton saa sit maksaa ku käy siellä.

Kiltisti sitte!!
Lukkopainitreeneissa sparratessa harva osasi kuitenkaan odottaa sitä.
Mutta ohan sulla pituuttaki. Sehän tuo väkisin painoa runkoon ja eihän tuo ole naiselle vielä paljon.
Mä en edelleenkään suostu uskomaan tätä sun ajokorttihommaa ennen kuin itse näen että siellä on ne kirjaimet.