Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jostain syystä ajattelin, että sä olisit saattanut olla NIN fani. Mun on vaikeeta sulattaa, miten moni mieskin pitää Pinkistä, mutta NIN ei uppoa. Olen tässä asiassa vähän ahdasmielinen :(

Pink >>> NIN. Pinkillä on useampi iskevä kappale ja nainenkin on varsin syötävän näköinen useammalla videolla. Tykkään varsinkin tuosta Funhouse -videon lookista :haart:

Myös tuo punapää nyrkkeilijä -versio uppoaa todella kovin :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Repeen joka kerta tolle Radio Rockin mainokselle: Hei bööna, juoksen paljon nopeempaa kiimasena, kun sä pelokkaana :D
Tossa on kyllä kokeilemisenarvoinen iskurepla, myös toi toinen siellä pyörivä "ootko ikinä nussinut mopoautossa" vois toimia.

Välillä noille tulee kyllä repeiltyä kun ei ikinä arvaa mitä sieltä nyt tulee. :D

Pink >>> NIN. Pinkillä on useampi iskevä kappale ja nainenkin on varsin syötävän näköinen useammalla videolla. Tykkään varsinkin tuosta Funhouse -videon lookista :haart:

Vetävän näköinen look tuolla kyllä on, mutta toi Fun House on hirveää tuubaa. Ekassa biisissä bridge alkaa kohdassa 2:06 ja toisessa 2:09, joten aika tarkkaan taskulaskimella radiosoittoon tehtyjä.

Nyt tarvitsen Iron Maidenia.

Vetävän näköinen look tuolla kyllä on, mutta toi Fun House on hirveää tuubaa. Ekassa biisissä bridge alkaa kohdassa 2:06 ja toisessa 2:09, joten aika tarkkaan taskulaskimella radiosoittoon tehtyjä.

Nyt tarvitsen Iron Maidenia.

Biisistä en niin välitä minäkään, mutta nainen näytti hyvältä siinä :D

Arabipoika kysyy isältään:
- Isä, miksi meillä on niin oudot päähineet?
Isä vastaa:
- Poikani, ne suojaavat päätämme aavikon kuumalta auringolta.
- Entä miksi meillä on niin oudot vaatteet? - Siksi poikani, että ne suojaavat kehoamme aavikon hiekkamyrskyiltä.
- Entä miksi meillä on niin oudot kengät?
- Sen takia poikani, että ne suojaavat jalkojamme aavikon kuumalta hiekalta. Esi-isämme ovat vuosisatojen saatossa kehittäneet nämä meidän parhaaksemme.
- Esi-isämme olivat viisaita. Mutta miksi vitussa ME sitten asutaan Hervannassa?!

Tämä tuli taas mieleeni, kun katselin tuossa ikkunasta ihmisiä kaavuissa.....

Kuitenkin SIC tekis sulle jonkun judossa kielletyn lukon ja rupeisit itkeen ettet ollu varautunu sellaseen :D

No mitä olen BJJ- ja lukkopainiheppujen kanssa vääntänyt niin tuota ongelmaa ei ole ollut, minähän vain taputan tarpeen vaatiessa. En kieltämättä kamalan hyvin osaa varoa jalkalukkoja, mutta eivät lukkopainiheputkaan minun tomoenageani.

No mitä olen BJJ- ja lukkopainiheppujen kanssa vääntänyt niin tuota ongelmaa ei ole ollut, minähän vain taputan tarpeen vaatiessa. En kieltämättä kamalan hyvin osaa varoa jalkalukkoja, mutta eivät lukkopainiheputkaan minun tomoenageani.

Hmm.. tomoenagehan on yks huonoiten perillemeneviä heittoja. Tosi harvoin nähnyt sen onnistuvan kun toinen vastustelee. Itse jouduin kerran taputtaan kisoissa yhdelle laittomalle niskalukolle. Tuomari luuli et kyseessä oli kuristus vaikka käsi ei ikinä päässyt leuan alle.

Voittaisin SIC:in painissa! Voitaisiin mennä joskus Kisikselle tai Myllyyn vääntämään.

Mennään vaan. Painin treeneissä välillä parin mustavöisen judokan kanssa ja aika heppuja ne on.

Yksi mun treenikaveri heittää mut aina tomoenagella. En osaa yhtään varoa sitä.

Hmm.. tomoenagehan on yks huonoiten perillemeneviä heittoja. Tosi harvoin nähnyt sen onnistuvan kun toinen vastustelee. Itse jouduin kerran taputtaan kisoissa yhdelle laittomalle niskalukolle. Tuomari luuli et kyseessä oli kuristus vaikka käsi ei ikinä päässyt leuan alle.

Onko Karstakeuhko judomiehiä?

Ajattelisit jollain muulla kuin penikselläsi :)

Pink ei ole tehnyt yhtään lähellekään yhtä hienoa biisiä kuin tämä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miksei kukaan muu tykkää Harry Pottereista :(

Olipas pitkästyttävä duunipäivä. Palaverissa istuminen ei ole mun juttu varsinkaan jos se kestää sen 7 tuntia. Jospa pannullinen kahvia palauttais olotilan normaaliksi tai antais ees vähän lisä puhtia päivään :)

Tehtävä vastaanotettu :)

7000 viestiä täyttä paskaa :hyvä:

Miten helvetissä tuo hymiö muuten taputtaa noin taajaan.

Piriä vetäny perkele.

Back
Ylös Bottom