Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Ärsyttää lähteä viemään töihin pelkkiä avaimia. Miksi lupaudun aina? Sit onneks salille, tenttiin, katsomaan kämppää, ainejärjestön hallituksen kokoukseen ja kaverille. Ihanaa edestakaisin juoksemista siis tiedossa... (:

Sama juttu itsellä kouluikäisenä. Aina piti olla suunnilleen 40 astetta kuumetta ja oksentaa sänkyynsä, ennen kuin uskottiin että ihan oikeasti on kipeä, eikä voi mennä kouluun. :D

Tällaista juuri. Joskus ehkä harmitti, kun kaverit sai jäädä kotiin painamalla otsan patteria vasten ja valittelevan heikkoa oloa. Ei ole helppoa, jos äidillä on terveydenhoitoala taustaa.

Mä joskus tein tuota ja oli aina yhtä ärsyttävää. Me muuten taidetaan olla samassa firmassa töissä.

Aika veikeetä, mikäli ollaan :)

Koitan aina päättää että enää en vie ja sitten tulee taas tilanne jossa iltavuorossa huomataan että jaa.. mitäs nyt? Siinävaiheessa kuulen aina sanovani "Mä voin tuoda ne", ja samantien merlkein harmittaa.

Aika veikeetä, mikäli ollaan :)

Koitan aina päättää että enää en vie ja sitten tulee taas tilanne jossa iltavuorossa huomataan että jaa.. mitäs nyt? Siinävaiheessa kuulen aina sanovani "Mä voin tuoda ne", ja samantien merlkein harmittaa.

Jeps :)

Meillä ei pitkiin aikoihin ole käynyt tuolleen ja kun duunimatka on venynyt tuntiin, en mielelläni tee edes illasta aamuun vuorojakaan.
Unet jäisi aivan liian vähäisiksi vaikka välissä olisi lain määräämät seitsemän tuntia.
Mulle saa kyllä ikävästi nakitettua kaikki ärsyttävät pikkujutut, ehdin suostua ennekuin edes ajattelen asiaa tarkemmin.

Huomenta !

Hyvin nukutti.. olisin voinut nukkua lisää..

Huomenta !

Hyvin nukutti.. olisin voinut nukkua lisää..

Harvoin onkin sellanen olo, että ei enää haluais nukkua yhtään enempää...

Tänä aamuna jestas sentään. Mies heräs, mutta kroppa ja pää ei. Ois helposti mennä muutama tunti lisää. Onneks alkaa viikonloppu ja maanantaina onki sitten hieno päivä luvassa :)

Hyvää huomenta, satuolennot! :) Kohtuulliset yöunet takana, olo enää vähän tukkoinen, sydämellä ei tunnu olevan enää tuplabasarihaluja. Jee :)

Mietin just, että minkälaiset ihmiset kuuntelevat Pinkiä? Tuo nainen ja sen biisit ärsyttää mua. Se on rumakin, eikä voi ratsastaa ulkonäöllä. Se ei osaa laulaa ja sen biisien sanoitukset osuu mun vitutushermoon.

Mietin just, että minkälaiset ihmiset kuuntelevat Pinkiä? Tuo nainen ja sen biisit ärsyttää mua. Se on rumakin, eikä voi ratsastaa ulkonäöllä. Se ei osaa laulaa ja sen biisien sanoitukset osuu mun vitutushermoon.

Mä tykkään Pinkistä. Mun mielestä se on kyllä kaunis nainen, sillä on kivan rosoinen ääni ja osa biiseistä on todella hyviä. Ei nyt ehkä syvällisimpiä mahdollisia mutta pidän Pinkistä.

Mä tykkään Pinkistä. Mun mielestä se on kyllä kaunis nainen, sillä on kivan rosoinen ääni ja osa biiseistä on todella hyviä. Ei nyt ehkä syvällisimpiä mahdollisia mutta pidän Pinkistä.

Sinä oot kyllä kaikesta eri mieltä kuin minä.

Mitä mieltä oot näistä?

- Lady Gaga
- Vapaaottelu
- Harry Potter
- Miehet jotka vihaavat naisia (se elokuva)
- Nine Inch Nails

Sinä oot kyllä kaikesta eri mieltä kuin minä.

Mitä mieltä oot näistä?

- Lady Gaga epäseksikäs tyhmä lepakko
- Vapaaottelu Hieno laji
- Harry Potter Rillipäinen tyhmä hobitti
- Miehet jotka vihaavat naisia (se elokuva) Sysipaska
- Nine Inch Nails Paska

:)

Back
Ylös Bottom